کد خبر : 1710495 | 06 مهر 1399 ساعت 19:38 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

و قطر میزبانی که دیگر نماینده ای ندارد

با حذف السد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، حالا کشور میزبان دیگر نماینده ای در این تورنمنت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پرسپولیس توانست در یک دیدار حساس و تماشایی با گل لحظات پایانی عیسی آل کثیر از سد السد عبور کند و خودش را به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برساند.


در این دیدار تماشایی، عیسی آل کثیر بازیکن جدید سرخپوشان، دو بار ضرباتش به تیر دروازه اصابت کرد تا اینکه در سومین فرصتی که بدست آورد، توانست دروازه سعد الشیب را باز کند و تیمش را راهی مرحله بعدی کند.


با حذف شاگردان ژاوی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، حالا دیگر کشور میزبان، نماینده ای را در این رقابت ها ندارد. دو نماینده قطر یعنی الریان و السیلیه در همان دور مقدماتی و انتخابی لیگ قهرمانان به دست استقلال و شهرخودرو حذف شدند.

 

1531198

 

 


الدحیل نیز پس از شکست مقابل التعاون عربستان، در گروهش سوم شد و نتوانست راهی مرحله بعدی شود و اکنون السد نیز به دست شاگردان گل محمدی از دور رقابت ها کنار رفت تا میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هیچ نماینده ای در دور یک چهارم نهایی نداشته باشد.


پس از شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت با وقفه ای طولانی روبرو شد تا اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت رقابت های لیگ قهرمانان در منطقه غرب را به صورت متمرکز در دوحه قطر برگزار کند و خیلی ها گمان می بردند که تیم های قدرتمند الدحیل و السد می توانند از شرایط میزبانی استفاده کرده و به مراحل بالاتر برسند اما اکنون دیگر قطر نماینده ای در این رقابت ها ندارد. 


تیم های پرسپولیس ایران ، الاهلی عربستان به همراه پاختاکور ازبکستان تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی هستند. دیگر تیم حاضر در این مرحله از بین تیم های النصر و التعاون عربستان خواهد بود که تا ساعاتی دیگر به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها