کد خبر : 1710498 | 06 مهر 1399 ساعت 19:47 | 81.7K بازدید | 3 دیدگاه

گل‌محمدی: بازیکنانم شایسته بهترین‌ها هستند

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش، نمایش آنها مقابل السد را غرور انگیز توصیف کرد.

گل‌محمدی: بازیکنانم شایسته بهترین‌ها هستند


به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی بزرگ تیمش در جدال با السد قطر با روحیه و شاداب وارد محل نشست خبری شد و به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت. 

 

سرمربی سرخ‌ها که با گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر یک برد شیرین را برای صعود به جمع چهار تیم منطقه غرب کسب کرده بود، صحبت‌هایش را به این شکل آغاز کرد: سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به برد تیمش گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم این بازی را ببریم. بازی سختی بود و البته لیاقت برد داشتیم. با مشکلات زیادی وارد این بازی ها شدیم و خصوصا برای این بازی. بازی خوبی را انجام دادیم. تیم حریف مهره‌های هجومی خوبی داشت و توانستیم مهره های هجومی آنها را با دفاع تیمی خوب و خصوصا عملکرد مناسب خط دروازه و دفاع پوشش دهیم. تبریک می گویم این برد را به همه هواداران خوب مان که به اشکال مختلف انرژی زیادی به ما دادند. 

 

یحیی در ادامه صحبت‌هایش گفت: از بچه های تیم هم باید تشکر کنم که باعث افتخار ما و همه هواداران پرسپولیس شدند. از جان خودشان مایه گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند و فداکارانه این بازی را بردند. به تک تک انها تبریک می گویم این حس غرورانگیز و برد را و احساس خوبی که در بازی برای پیروزی داشتند. این بازیکنان شایسته بهترین ها هستند و انشاالله بتوانیم در بازی های بعد هم همینقدر خوشحال باشیم. ما راهی را شروع کردیم با تمام مشکلات و امیدوارم این راه خوب ادامه دهیم.

 

گل محمدی در واکنش به سوالی درباره شانس دوباره این تیم برای صعود به فینال همانند فصل 2018 اینطور پاسخ داد: ما یک راه سختی را طی کردیم. ما انتهای جدول بودیم و در ادامه با سه برد به عنوان تیم اول صعود کردیم. این کار بزرگی بود. هدف بعدی ما بازی امروز بود که خدا را شکر توانستیم از این مرحله هم بگذریم. ما دو بازی سخت دیگر خواهیم داشت. این بازی که ما انجام دادیم اگر مقابل هواداران و در استادیوم صد هزار نفری بود مطمئنا شکل بازی ما بهتر بود. بازی کردن مقابل هواداران ما برای هر تیمی سخت تر است. می توانستیم با حمایت هواداران بازی ها را انجام دهیم. خوشحالیم که تا این مرحله آمدیم. مشکلات زیادی تا رسیدن به این مرحله داشتیم. خستگی مفرط و مصدومیت بازیکنان و مشکلات دیگری هم داشتیم که همه آنها را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم به بازی های آینده. هر تیمی که مقابل ما در مرحله بعدی بخورد قطعا قوی خواهد بود و باید تمرکزمان را روی آن بگذاریم. کار ما تمام نشده، تا به اینجا خوب ظاهر شدیم اما کار ما ادامه خواهد داشت.

 

سرمربی پرسپولیس درباره سه تعویض همزمان تیمش که باعث هجومی شدن تیمش و دستیابی به نتیجه شد اینطور توضیح داد: بازیکنان ما در شرایط خستگی زیادی به سر می‌برند و طاقت می‌آورند به خاطر هواداران و تعصب و خانواده شان است. از تک تک آنها ممنون هستم و خجالت می کشم در صورت آنها نگاه کنم. با تمام وجود بازی می کنند و مجبور بودیم چند بازیکن تازه نفس وارد زمین کنیم که انصافا عملکرد آنها هم خوب بود. فکر می کنم انرژی تازه ای که به تیم دادند یکی از عواملی بود که باعث شد به گل برتری دست پیدا کنیم.


سرمربی پرسپولیس درباره این موضوع که چه عاملی باعث شد تا آل کثیر بعد از اینکه دو موقعیت گل از دست داد، اعتماد بنفس خود را حفظ کرد و در نهایت موفق به گلزنی شد، اینطور پاسخ داد: فکر می کنم بازیکنان ما همگی به دنبال برد بودند. او وقتی دو موقعیت از دست داد و به تیرک خورد باعث شد تا انگیزه بیشتری برای او شد تا موقعیت سوم را تبدیل به گل کند. او زحمت زیادی کشید و حق او بود که در این بازی گل بزند و خوشحالم که به حق خود رسید و این اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها