کد خبر : 1710499 | 06 مهر 1399 ساعت 19:53 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی‌زادگان: بازی فینال غرب آسیا را بردیم

مدافع پرسپولیس پیروزی مقابل السد را حاصل تمرکز و آنالیز موفق کادرفنی تیمش دانست.

کنعانی‌زادگان: بازی فینال غرب آسیا را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که نمایش موفقی برابر خط هجومی السد به جا گذاشت و مانع از دستیابی حریف به گل شد، با حضور در نشست خبری پایان این جدال سخت در خصوص این صعود گفت: ابتدا باید برد را به هواداران و البته کادرفنی تیم تبریک بگویم که برای این بازی وقت زیادی گذاشتند و آنالیز مناسبی از آن داشتند. نقاط ضعف و قوت حریف خوب برنامه ریزی کرده بودیم تا به آنها آسیب بزنیم و خدا را شکر که دست پر خارج شدیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

وی ادامه داد: بازی خیلی سخت و یک فینال غرب آسیا بود. بین دو تیم ابرقدرت آسیا که ما از موقعیت های خودمان بهتر استفاده کردیم. موقعیت های دیگری هم داشتیم که به تیرک دروازه حریف خورد. خدا را شکر که بردیم و جای هواداران خالی بود. باز هم باید از کادرفنی تشکر کنیم که برای موفقیت تیم صبح و شب وقت می‌گذارند.

 

مدافع میانی پرسپولیس درباره اینکه آیا با پیروزی برابر السد در ادامه کار آسانی برای موفقیت خواهند داشت اینطور پاسخ داد: سرمربی ما هم گفت که وقتی در انتهای جدول کار را شروع کردیم هر بازی را به عنوان فینالی بزرگ دنبال کردیم. این بازی (السد) برای ما تمام شده و باید زود فراموش کنیم و بازی بعدی پیش روی ما قرار دارد. تیم های قدرتمندی روبروی ما خواهند بود اما ما هم تیم قدرتمندی هستیم که چهار سال قهرمان ایران شدیم و نائب قهرمانی آسیا را داریم. انشاالله بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و به مراحل بالاتر برسیم.

دیدگاه‌ها