کد خبر : 1710501 | 06 مهر 1399 ساعت 19:55 | 51K بازدید | 1 دیدگاه

نمایش کم اشتباه در شب بزرگ

کنعانی زادگان؛ ستاره بازی برابر السد

بهترین بازیکن دیدار تیم های پرسپولیس و السد نه مهاجمان یا دروازه بان ها که مدافع وسط پرسپولیس بود که نمایش خوب و بی اشتباهی داشت.

به گزارش" ورزش سه" محمدحسین کنعانی زادگان مدافع 26 ساله پرسپولیس امشب برابر السد در کنار شجاع خلیل زاده شبی فوق العاده را در خط دفاعی پرسپولیس سپری کرد. 


پرسپولیس مقابل السد از نظر بدنی یک تیم خسته بود اما در خط دفاع ماجرا فرق می کرد. کنعانی زادگان در کنار شجاع یک زوج عالی را تشکیل دادند، بازیکنانی که به خوبی همدیگر را تکمیل می کنند، هر دو قدرت بدنی و نیروی ذهنی بالایی برای جنگ برابر مهاجمان دارند.

 

 

1531213

 


پرسپولیس مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر آسیا بدون گل خورده زمین را ترک کرد در حالی که حریف در ترکیب خودش بازیکنانی مثل بغداد بونجاح، اکرم عفیف، سانتی کازورلا ، نام تائه هی و گیلهرمه را داشت که فشار زیادی را روی خط هافبک و دفاع پرسپولیس آوردند.


با وجود بازی درخشان و قابل تحسین شجاع خلیل زاده اما ستاره این بازی کنعانی زادگان بود. مدافعی که حالا سبک و سیاق خودش را به بازی تیم آورده است. کنعانی زادگان شاید در حال حاضر یکی از آماده ترین مدافعان میانی فوتبال ایران باشد. او قدرت بدنی ، تکنیک ، سرعت و البته قدرت بازی کردن با توپ و حضور موثر در کار تیمی را دارد. 


در شبی که خط هافبک و دفاع میانی پرسپولیس به خاطر بازی های فشرده و فشار بالای این مسابقه خسته شده بود ، او در خط دفاع بی اشتباه بود؛ آن هم در مسابقه ای که مهاجمان میزبان توانایی استفاده از کوچکترین فرصت ها را داشتند. نکته ای که در مورد کنعانی وجود دارد این است که در مسابقاتی که چنین پرس سنگینی از سوی حریفان وجود دارد ، او با تکنیک و قدرت بازیسازی اش می تواند تیم را از زیر فشار خارج کند.

 

 

1531212

 

 


او  که در زمان کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شده و انتقادهایی از حضورش در ترکیب ثابت تیم ملی می شد حالا دارد ثابت می کند که چرا مربیانی مثل کی روش ، کالدرون و حالا یحیی گل محمدی او را به عنوان دفاع ثابت در ترکیب تیم بازی می دهند. یادمان نرود که پرسپولیس سیدجلال حسینی را هم در لیستش دارد. 


پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و بخشی از این موفقیت به خاطر قدرت بازیکنان خط دفاعی و بازی خوب بازیکنی مثل کنعانی زادگان بود.

دیدگاه‌ها