کد خبر : 1710507 | 06 مهر 1399 ساعت 20:04 | 80K بازدید | 3 دیدگاه

حامد و لکی که به دروازه پرسپولیس نیافتاد

روزی که پرسپولیس حامد لک را به خدمت گرفت خیلی ها نسبت به این خرید تردید داشتند و این پرسش را مطرح می کردند آیا دروازه بان ماشین سازی می تواند جانشین مناسبی برای علیرضا بیرانوند باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، حالا می شود به این سوال پاسخ صریحی داد. اینکه حامد لک دروازه بان خوبی برای پرسپولیس است و می تواند در این تیم به افتخاراتی دست پیدا کند که جای آن در دوران بازیگری اش خالی است. در بازی با السد؛ خیلی دروازه پرسپولیس تهدید نشد اما در همان صحنه های اندک حامد لک نشان داد چه دروازه بان مطمئنی است و البته در یکی از ارسال ها به خوبی خروج کرد و نشان داد شهامت رویارویی با صحنه های خطرناک را دارد. 

 

 

1531222

 

 

حامد لک با حضور در پرسپولیس دوره متفاوتی را در دوران بازیگری اش آغاز کرده؛ او در این تیم بیشتر به چشم می آید و همین بهانه خوبی است که در همه بازی ها خوب باشد. به خصوص که پای بازی های آسیایی در میان باشد. حامد لک در ادامه هم اینطور باشد حتی در صورت گل خوردن هم می تواند یکی از مدعیان حضور در اردوی تیم ملی باشد. همانند علیرضا بیرانوند که با پرسپولیس روزهای خوبی را سپری کرد و با وجود اینکه در برخی از بازی ها گل می خورد، همیشه تحسین می شد. 

 

 

1531223

 

 

 

حامد  لک بعد از سال ها تلاش طاقت فرسا تا به امروز به خوبی موقعیتی که در اختیار او قرار گرفته را درک کرده و قدرشناسی او در بازی های اخیر پرسپولیس موجب شد در بازی با السد هم لکی به دروازه پرسپولیس نیفتد؛ حالا پرسپولیس با این دروازه بان مطمئن می تواند به ماجراجویی در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

 

 

1531273

دیدگاه‌ها