کد خبر : 1710508 | 06 مهر 1399 ساعت 20:00 | 93.2K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس در انتظار قرعه برای صعود به فینال

پس از مشخص شدن آخرین تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی، قرعه کشی این مرحله برگزار خواهد شد.

پرسپولیس در انتظار قرعه برای صعود به فینال

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت پس از پیروزی مقابل السد، حالا پس از یک سال غیبت دوباره خود را در مرحله یک چهارم نهایی می‌بینند و منتظر شناسایی حریف خود هستند. پاختاکور با پیروزی مقابل استقلال به جمع هشت تیم برتر رسید و الاهلی با غلبه بر شباب الاهلی خود را به این مرحله رساند و حالا ساعاتی بعد دیگر تیم این مرحله معرفی خواهد شد.

 

پس از آن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی که بازی های امروز در آن برگزار می‌شوند، قرعه کشی انجام خواهد شد تا بازی های مرحله یک هشتم نهایی نیز مشخص شوند. این در حالی است که قرار است روز 9 مهر ماه یعنی سه روز بعد این دیدارها به انجام برسند و در واقع همچنان تیم ها بدون استراحت به میدان خواهند رفت.

 

بازی های یک چهارم در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار خواهد شد که استادیوم اختصاصی تیم السد قطر است و آن ها با پیروزی در مقابل پرسپولیس می‌توانستند شرایط ویژه ای را تجربه کنند. نکته جالب این که پرسپولیس هم از این ورزشگاه خاطره خوبی دارد؛ آن ها در این ورزشگاه 4 گل به الشارجه زدند و همچنین دو سال پیش السد را در آن مغلوب کردند.

 

باتوجه به حذف السد، الدحیل و الهلال که جزو قدرت های فوتبال آسیا هستند، سرخ ها اکنون موقعیت ویژه ای را برای صعود دوباره به فینال می‌بینند و امیدوارند که با یک قرعه خوب، راه صعود را پیدا کنند.

دیدگاه‌ها