کد خبر : 1710510 | 06 مهر 1399 ساعت 20:07 | 124.7K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس؛ حک شده تا ابد در ذهن ژاوی (عکس)

پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، السد یکی از مدعی قهرمانی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یافت.

به گزارش "ورزش سه "، نبرد حساس و نفس گیر تیم های پرسپولیس و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا با تک گل عیسی آل کثیر به نفع سرخ های پایتخت پایان یافت تا این تیم با شکست السد با سرمربیگری ژاوی افسانه ای به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا و هشت تیم پایانی این رقابت ها راه یابد.

 

 

1531228


ژاوی که دوران آخر بازیگریش را پس از جدائی از بارسلون در السد قطر سپری کرد ، در این سال ها به دفعات مختلف با پیراهن السد به مصاف پرسپولیس رفت و به دفعات بازنده این نبرد بزرگ در سال های اخیر بود . مهندس اورجینال و صد در صد خالص اسپانیائی دنیای فوتبال که در این سال ها با پیراهن السد ناکامی در سرگروهی، ناکامی در صعود به فینال، ناکامی در خداحافظی با برد را برابر پرسپولیس مزه کرده بود ، بازهم در برابر ارتش سرخ و این بار در کسوت مربیگری شکست خورد تا خاطرات تلخ ژاوی از پرسپولیس ایران در ذهنش بیش از گذشته حک شود . شاید خود ژاوی هم فکر نمیکرد بعد از سال ها فوتبال در اسپانیا و کاپیتانی بارسلون و رقابت هایی نفسگیر با رئال مادرید، تیمی در آسیا باشد که برای او کابوسی تمام نشدنی باشد. شاید سال ها بعد و بعد از خداحافظی از فوتبال در کسوت مربیگری و در دوران استراحت  ژاوی کابوس  سال های متمادیش در فوتبال را با ایران و پرسپولیس به خاطر بیاورد و رئال را در این رده بندی در ذهن خود در جایگاه دوم ببیند.

 

 

1531229

 

1531230

 

1531231

 

1531232

دیدگاه‌ها