کد خبر : 1710513 | 06 مهر 1399 ساعت 20:18 | 71.7K بازدید | 1 دیدگاه

کنعانی و شجاع؛ بغداد گمشده بزرگ ورزشگاه الجنوب

مدافعین پرسپولیس به خوبی از پس مهار مهاجم زهردار السد برآمدند و به این بازیکن فرصت خودنمایی ندادند.

کنعانی و شجاع؛ بغداد گمشده بزرگ ورزشگاه الجنوب

به گزارش "وزرش سه"، پس از اینکه مشخص شد که پرسپولیس و السد باید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند، گمان می رفت که مدافعان سرخپوشان شب سختی را در مقابل بغداد بونجاح مهاجم زهردار السد داشته باشند ولی این بازیکن در برابر پرسپولیس کاری از پیش نبرد.


محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که وظیفه مهار بغداد را برعهده داشتند، در این دیدار به خوبی مهاجم خطرناک السد را مهار کردند و این بازیکن در جدال با پرسپولیس کاری از پیش نبرد.


بغداد در این بازی 3 بار به سمت دروازه لک شوت زنی کرد که هیچ کدام از آنها در چارچوب نبودند. نکته مهم اینکه بغداد بونجاح مهاجم سر زن السد در این دیدار 7 عملکرد هوایی ناموفق داشت که نشان از برتری قاطع مدافعان پرسپولیس در نبردهای هوایی دارد.

 

 

1531233

 


کنعانی زادگان که توانست به خوبی از پس مهار بغداد بر بیاید، در این بازی هیچ نبردهوایی ناموفقی نداشت و 4 بار بر روی هوا توانست بالاتر از بازیکنان حریف سر بزند. کنعانی با 7 عملکرد دفاعی موفق، شب خوبی را پشت سر گذاشت.


شجاع نیز در این دیدار با 2 قطع توپ، 8 دفع توپ و 2 تکل صحیح، در مجموع 11 عملکرد دفاعی موفق از خود به ثبت رساند. خلیل زاده هر چند 4 نبرد هوایی موفق داشت اما 3 بار نیز بر روی هوا مغلوب السدی ها شد. نکته جالب اینکه نه شجاع و نه کنعانی هیچ کدام هیچ خطایی مرتکب نشدند تا مدافعین پرسپولیس شب خوبی را سپری کرده باشند و با وجود این دو بازیکن، بغداد بونجاح نتوانست درخشش همیشگی اش را تکرار کند

دیدگاه‌ها