کد خبر : 1710519 | 06 مهر 1399 ساعت 20:30 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: علت شکست بایرن مونیخ خستگی نبود

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است تیمش مقابل هوفنهایم ضعیف ظاهر شده است.

هانسی فلیک: علت شکست بایرن مونیخ خستگی نبود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که رکورد درخشان 23 پیروزی متوالی را به ثبت رسانده بود، امروز در دیداری عجیب برابر هوفنهایم با نتیجه 1-4 مغلوب شد تا اولین شکست فصل را تجربه کند. هانسی فلیک در پایان بازی مدعی شد خستگی علت این شکست نبوده و بایرن موفق به خلق موقعیت چندانی روی دروازه حریف نشده است.

 

1530371

 

هانسی فلیک گفت: "موزیالا به جای تولیسن در ترکیب قرار گرفت، زیرا این بازیکن اخیرا بسیار خوب عمل کرده بود. من از داشتن الکس نوبل در ترکیب بایرن مونیخ بسیار خوشحالم، اما امروز ما تصمیم گرفتیم اسون اولرایش را در ترکیب قرار دهیم و او آگاهی بیشتری نسبت به فلسفه بازی ما داشت. نویل خیلی زیاد در تمرینات بایرن حضور نیافته بود و ما به همین دلیل به اولرایش بازی دادیم.

 

دلایل مختلفی برای شکست وجود داشت، اما من نمی توانم تیم خودم را به خاطر عدم تعهد و یا میل به پیروزی سرزنش کنم. ما کار را برای حریف آسان کردیم، باید از این بازی درس بگیریم و به سرعت از این شکست عبور کنیم. اکنون تمرکز بر روی مسابقه چهارشنبه شب است.

 

روشن بود که بالاخره چنین اتفاقی رخ می دهد و باید به شدت از هوفنهایم و عملکرد سباستین هوینس روی نیمکت این تیم تمجید کنم. من علت این نتیجه را خستگی نمی دانم. ما موفق به خلق موقعیت های خوب و زیادی نشدیم. به هوفنهایم تبریک می گویم و آنها امروز بسیار خوب بازی کردند."

 

اما سباستین هوینس، سرمربی جوان هوفنهایم بعد از این بازی گفت: "کیفیت تیم ما مشخص است و ما می توانیم چنین فوتبالی خصوضا در هنگام میل به ایجاد تغییر در شرایط مسابقه اراه دهیم. امروز دقیقا همین موضوع را نشان دادیم. البته نباید فراموش کرد روز پنجشنبه بایرن بیش از 120 دقیقه مقابل سویا بازی کرده بود."
 

 

1531296

دیدگاه‌ها