کد خبر : 1710554 | 06 مهر 1399 ساعت 22:18 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ سازی اشجاری؛

شهرداری آستارا تخته گاز تا لیگ یک

شهرداری آستارا سومین تیم صعود کننده به لیگ یک لقب گرفت.

 شهرداری آستارا تخته گاز تا لیگ یک

به گزارش ورزش سه، امروز پرونده لیگ دسته دوم نیز بسته شد. پس از صعود دو تیم برتر گروهای دوگانه لیگ دو (چوکا تالش و استقلال ملاثانی) به رقابت های لیگ دسته یک، نوبت به تیم سوم رسید. پاس همدان و شهرداری آستار که هر کدام در گروه خود دوم شده بودند به پلی آف راه یافتند.

 

پاس همدان مجددا در سر سودای لیگ یکی شدن داشت حتی در بازی رفت پلی آف موفق شد با یک گل، در خانهِ حریف شهرداری چی ها را شکست دهد. اما در خانه خود ناکام ماند. امروز بازی برگشت این دوتیم در همدان برگزار شد. شهرداری آستارا در طول نود دقیقه یک گل به پاس زد تا بازی را به وقت اضافه بکشاند.

 

 

1531325

 

 

در وقت های اضافه گلی رد و بدل نشد تا ضربات پنالتی تکلیف سومین تیم صعود کننده را مشخص کند. تقابل این دو تیم لیگ یکی که در مجموع دو دیدار با تساوی 1 - 1 خاتمه یافته بود در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود گیلانی ها پایان یافت تا شاگردان حسن اشجاری جشن صعود را بر پا کنند.

 

حسن اشجاری هدایت شهرداری آستارا را بر عهده دارد و او تیمی را تحویل گرفت که از رقابت های لیگ برتر استان گیلان صعود کرده بود و پس از قهرمانی در مرحله اول و مرحله دوم لیگ دسته سه به لیگ دو رسیده بود موفق شد با برتری در مرحله پلی آف این فصل تخته گاز لیگ یکی شود.

دیدگاه‌ها