کد خبر : 1710556 | 06 مهر 1399 ساعت 22:30 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس سوارز: به یک حال و هوای تازه احتیاج داشتم

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید پس از کسب اولین سه امتیاز با این تیم و گلزنی ابراز خوشحالی کرد.

لوییس سوارز: به یک حال و هوای تازه احتیاج داشتم


به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز در دقیقه 70 بازی امروز اتلتیکو مادرید مقابل گرانادا وارد زمین شد و موفق شد دو گل به ثمر برساند تا شروع فوق العاده ای در تیم جدید خود داشته باشد و نشان دهد که هنوز هم از قابلیت‌های فراوانی برخوردار است. او همچنین یک پاس گل برای هم تیمی خود مارکوس یورنته ارسال کرد تا عملکرد خیره کننده خود در بازی اول را کامل کرده باشد.

 

1531193

 

لوئیس سوارز پس از پیروزی پر گل اتلتیکو مادرید در بازی امروز مقابل گرانادا گفت: " به خاطر کسب این سه امتیاز بسیار خوشحال هستم. وقتی اولین بازی خود را انجام می دهید و با گل به تیم کمک می کنید ، همیشه خوشحال هستید. لحظه ای بود که در آن به حال و هوای تازه احتیاج داشتم و تغییر و پذیرش آن مهم است. من به باشگاهی آمدم که استقبال چشمگیری از من کرده است و جو از ابتدا بسیار خوب بوده است و این در زمین منعکس می شود."

 

سوارز حالا در حالی یک عملکرد فوق العاده و خیره کننده از خود ارائه داده است که پیش از این انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن در بارسلونا مطرح شده بود و بسیاری اعتقاد داشتند که ستاره اروگوئه‌ای به پایان فوتبال خود نزدیک شده است اما او یک بار دیگر نشان داد که هنوز هم یک مهاجم با انگیزه و گلزن محسوب می شود.

دیدگاه‌ها