کد خبر : 1710577 | 07 مهر 1399 ساعت 00:21 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرهادیان: مصدومیت هادی‌پور بزرگنمایی شد

مدیر تیم‌های ملی تکواندو گفت: مطمئن باشید مصدومیت جدی برای هادی‌پور و حسینی بوجود نیامده است.

فرهادیان: مصدومیت هادی‌پور بزرگنمایی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان،‌ آرش فرهادیان درخصوص آخرین شرایط المپین‌های تکواندو اظهار داشت: تکواندو یک ورزش برخوردی است و طبیعی است که در تمرینات و مبارزات آسیب‌های جزئی برای ورزشکار پیش بیاید اما با این حال المپین‌های ما مشکلی نداشته و در سلامت کامل به سر می‌برند. نمی‌شود در یک رشته رزمی و در تمرینات پرفشار یا حتی برخی مبارزات تمرینی هیچ برخوردی پیش نیاد اما مطمئن باشید مصدومیت جدی برای هادی‌پور و حسینی بوجود نیامده است.

 

وی افزود: اولویت فدراسیون تکواندو حفظ سلامت ورزشکاران خصوصا المپین‌ها است و بر همین اساس وقتی احساس کردیم مشکل کوچکی برای زانوی آرمین بوجود آمده، تصمیم گرفتیم برخی کار‌ها روی زانوی او انجام شود که خداراشکر مشخص شد مشکلی وجود نداشته و الان هم هادی‌پور در تمرینات حضور دارد.

 

مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو ادامه داد: در خصوص آسیب دیدگی آرمین بزرگنمایی شد اما این موضوعات مهم نیست و ما روی کار خودمان تمرکز کرده ایم و سعی میکنیم با حفظ سلامت ملی‌پوشان، برنامه‌های کادرفنی را پیش ببریم.

 

فرهادیان در خصوص اینکه اردوی تیم ملی تکواندو چه زمانی به پایان می‌رسد، گفت: همانطور که می‌دانید در سال ۲۰۲۰ هیچ مسابقه بین‌المللی پیش روی ما نیست و نمی‌توانیم بچه‌ها را پیوسته در اردو نگه داریم که دچار خستگی روحی و جسمی شوند. شروع اردو‌ها اتفاق مثبتی بود اما باید شرایط تمرینات را مدیریت کنیم تا خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان در همین هفته جلسه‌ای با کادرفنی تیم ملی بزرگسالان برگزار می‌کنیم تا طبق نظر فریبرز عسکری زمان پایان اردو مشخص شود. همچنین برای برگزاری دور جدی تمرینات هم تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها