کد خبر : 1710581 | 07 مهر 1399 ساعت 00:41 | 65.3K بازدید | 3 دیدگاه

آنسو فاتی بالاخره جای لیونل مسی را گرفت! (عکس)

بعد از سه دوره حالا آنسو فاتی به جای لیونل مسی زننده اولین گل دوران حضور یک سرمربی است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول و به ثمر رساندن چهار گل موفق به کسب سه امتیاز شیرین در اولین بازی فصل خود در لالیگا شد و می توان آنسو فاتی را ستاره بلوگرانا در این دیدار دانست.

 

اولین گل بارسلونا در زمان هدایت این تیم توسط پپ گواردیولا توسط سامئوئل اتوئو، مهاجم گلزن و کامرونی این باشگاه به ثمر رسید. در روزهای حضور تیتو ویلانووای فقید، بر خلاف تصورات این کارلوس پویول بود که توانست اولین گل بارسا را وارد دروازه حریف کند.

 

یک سال بعد تاتا مارتینو هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و این بار الکسیس سانچس در مقطع پایانی حضورش در نوکمپ موفق به انجام این کار شد. اما جالب اینجاست سرنوشت برای هر سه سرمربی بعدی به یک شکل تکرار شد. لیونل مسی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه اولین گل این تیم در اولین حضور لوییس انریکه، ارنستو والورده و کیکه ستین را به ثمر رساند و از این حیث بی رقیب بود.

 

اما حالا به نظر می رسد هواداران بارسلونا می توانند بیشتر از همیشه به درخشش آنسو فاتی امیدوار باشند. این پدیده جوان و اسپانیایی امشب در همان دقایق ابتدایی با یک ضربه محکم به طاق دروازه ویارئال موفق به گلزنی شد و اولین گل دوران رسمی حضور کومان در بارسا را به ثمر رساند. آنسو فاتی دقایقی بعد موفق به زدن گل دوم هم شد و در مجموع در 70 دقیقه مدت زمان حضور در میدان نمایش درخشانی ارائه داد.

 

1531346

 

1531340

 

1531353

دیدگاه‌ها