کد خبر : 1710586 | 07 مهر 1399 ساعت 01:03 | 65.1K بازدید | 3 دیدگاه

پس از گلباران ویارئال

کومان پس از دبل فاتی: یک مهاجم جذب می‌کنیم

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی با ویارئال به تمجید از ستاره 17 ساله تیمش پرداخت با این حال گفت که تا پایان نقل و انتقالات یک مهاجم جذب خواهند کرد.

کومان پس از دبل فاتی: یک مهاجم جذب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب موفق شد با 4 گل بر ویارئال پیروز شده و سه امتیاز اول فصل را به دست بیاورد. این اولین تجربه مربیگری رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا بود که به لطف درخشش آنسو فاتی و لیونل مسی، برای او با خاطره ای خوب همراه شد.

 

 

1531386

 

 

کومان در نشست خبری پس از بازی گفت:« خیلی خوشحالیم و معتقدم بازی خوبی انجام دادیم؛ هرچند که در نیمه دوم کمی افت کردیم. نیمه اول اما عالی بود و در مجموع ارزیابی ام از بازی مثبت است.»

 

کومان ادامه داد:« حریف را از زمینش پرس کرده بودیم و این کمک کرد زود بتوانیم به گل برسیم و ضمن حفظ توپ، شانس های گلزنی زیادی نیز به دست بیاوریم. هم برای بازی و هم گل هایی که زدیم خوشحالم. ویارئال تیمی خوب با بازیکنان باکیفیت است و کسب چنین نتیجه ای کار راحتی نبود. برابر چنین تیمی خیلی خوب توپربایی می کردیم و سرعت انتقال توپ مان نیز عالی بود.»

 

 

1531348

 

 

درخشش فاتی:« باید نمایش امشب او را ستود. می دانیم که فقط 17 سال دارد و هنوز جا برای پیشرفت خواهد داشت. او گاهی در زمین تمرکزش را از دست می دهد ولی در مجموع از در اختیار داشتنش خیلی خوشحالم. هم فاتی و هم پدری گونزالس(خرید جدید بارسا که امشب از دقیقه 70 وارد زمین شد) آینده ای درخشان دارند.»

 

شروع عالی سوارز در اتلتیکو:« سوارز بازیکن بزرگی است ولی در هر صورت این تصمیمی بود که گرفته شد و او از جمع ما جدا شد. برای او بهترین ارزوها را در تیم جدیدش دارم.»

 

جذب مهاجم شماره 9:«  همیشه داشتن یک مهاجم شماره 9 تخصصی خوب است. در حال تلاش برای جذب مهاجم هستیم و امیدوارم در نهایت موفق به این کار شویم.»

 

دیدگاه‌ها