کد خبر : 1710598 | 07 مهر 1399 ساعت 08:40 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

تنیس آزاد فرانسه

اندی ماری: این بدترین شکست زندگی‌ام بود

اندی ماری درباره حذف از مسابقات آزاد فرانسه گفت: یکی از بدترین شکست‌ها را مقابل واورینکا در طول دوران زندگی‌ام تجربه کردم.

اندی ماری: این بدترین شکست زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اندی ماری دارنده ۳ عنوان قهرمانی گرنداسلم شب گذشته در نخستین مسابقه خود در تورنمنت آزاد فرانسه مقابل استان واورینکا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

وی در این باره اظهار داشت: زمان‌هایی که از مسابقات خود ناامید می‌شدم، سعی می‌کردم احساساتم را در زمین کنترل کنم. نمی دانم آیا این روش روی من تأثیر گذاشت یا نه اما به همین دلیل بود که شاید آرام تر از حد معمول بودم.



ماری افزود: من سعی می‌کردم در زمین مسابقه آرام تر باشم. امروز واقعاً بازی سختی داشتم و حتی اگر خوب بازی می‌کردم هیچ تضمینی برای پیروزی در آن مسابقه وجود نداشت اما من خوب بازی نکردم. کمتر از 40 درصد ظرفیت خودم استفاده کردم که این کافی نیست.

اندی ماری شکست بدی داشت اما تأکید کرد که رویارویی واورینکا در دور اول گرند اسلم ایده آل نیست.



تنیسور شماره یک سابق جهان یادآور شد: من باید در مورد این مسابقه فکر کنم، این طور نیست که این مسابقه را کنار بگذارم و دیگر به آن فکر نکنم. احساس می کنم یکی از بدترین شکست‌ها را از نظر امتیازی در طول دوران بازیگری‌ام داشتم. من باید بدانم چرا عملکردم این طور بود.

دیدگاه‌ها