کد خبر : 1710622 | 07 مهر 1399 ساعت 10:32 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

روزنامه نگار سعودی فاش کرد؛

لیگ قهرمانان 2021 در یک کشور برگزار می‌شود

یک روزنامه نگار سعودی در جریان یک برنامه ای تلویزیونی سورپرایز بزرگ درمورد برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 را فاش کرد.

لیگ قهرمانان 2021 در یک کشور برگزار می‌شود

به گزارش"ورزش سه" ولید الفرج خبرنگار عربستانی در یکی از کانال های ورزشی سعودی اعلام کرد که ای اف سی برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده به دنبال سیستم متمرکز و انجام مسابقات در یک کشور است. او توضیح داد به خاطر شرایطی  که پس از  شیوع ویروس کووید-19 به وجود آمده، عملا هرگونه پیش بینی نسبت به آینده دشوار است.


این روزنامه نگار سرشناس سعودی از وزارت ورزش و اتحادیه فوتبال کشورش خواست که پیشنهاد میزبانی مسابقات فصل 2021 را به ای اف سی بدهند  و برای به دست آوردن آن هر گونه هزینه و تلاشی لازم را انجام دهند.


او همچنین گفت که رقابت های فصل 2021 از مرحله پلی آف و گروهی از ژانویه سال آینده آغاز می شود. شایان ذکر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر سختی های انجام بازی ها به صورت رفت و برگشت به دلیل شرایط پرواز و مشکلات ایجاد شده به خاطر مقابله با شیوع ویروس کرونا ،ادامه فصل 2020 را به صورت متمرکز و در منطقه غرب آسیا در قطر برگزار کرد. این مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.

دیدگاه‌ها