کد خبر : 1710646 | 07 مهر 1399 ساعت 12:48 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند

سانچو عالی است ولی مشکل یونایتد را حل نمی‌کند

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد با انتقاد از شرایط این تیم می‌گوید جیدون سانچو استعداد بزرگی است ولی نمی‌تواند مشکلات یونایتد را حل کند.

سانچو عالی است ولی مشکل یونایتد را حل نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد از شرایط فعلی این تیم می‌گوید جیدون سانچو با اینکه استعدادی بزرگ است ولی نمی‌تواند مشکلات فعلی شیاطین سرخ را حل کند.

 

ریو فردیناند می‌گوید یونایتد باید به دنبال جذب یک هافبک میانی باشد و یک وینگر حتی اگر مثل جیدون سانچو استعدادی در حد بهترین استعدادهای یک نسل باشد نمی‌تواند مشکلات بنیادی این تیم را برطرف کند.

 

1530391

 

ریو فردیناند در این باره گفت: " یونایتد مشکلات زیادی دارد. یکی از اولین مشکلات یونایتد علامت سوالهایی است که اخیراً درباره داوید دخیا مطرح است. در دفاع وسط هم ما در اولین بازی فصل مشکلات را دیدیم. دفاع ما کند بود و اشتباهات زیادی داشت".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " من دوست دارم جیدون سانچو به یونایتد بیاید چون او استعداد بزرگی در حد بزرگترین استعدادهای این نسل است. کسی که می‌تواند یک بازیکن عالی برای یونایتد باشد. ولی او مشکلات بنیادی تیم را حل نمی‌کند. ما بیشتر از هر چیز دیگری به هافبک میانی نیاز داریم نه یک وینگر".

 

 

دیدگاه‌ها