کد خبر : 1710675 | 07 مهر 1399 ساعت 14:36 | 64K بازدید | 1 دیدگاه

کاپ لیگ قهرمانان آسیا خراب شد! (عکس)

در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از کاپ قهرمانی این دوره از رقابت ها نیز رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. بدین ترتیب تیم های پرسپولیس با پاختاکور و همچنین دو تیم عربستانی الاهلی و النصر در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.


اما در حاشیه این مراسم، از جام قهرمانی این دوره از رقابت ها نیز رونمایی شد که البته مورد عجیب این کاپ، لب پر شدن کناره های آن بود که جلوه بدی به این جام زیبا داده بود.


جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا توسط شرکت توماس لایت ساخته شده که با نقره اندود شده است. این شرکت، یک لکسوری بزرگ در انگلستان است که وظیفه ساخت جام ها و مدال های معتبر در دنیای فوتبال، گلف، راگبی و... را برعهده دارد.


از مهم ترین جام های قهرمانی که توسط این شرکت ساخته شده، می توان به کاپ قهرمانی جام باشگاه های جهان، جام لیگ قهرمان آسیا، کاپ جام ملت های آسیا، کاپ تنیس جام دیویس، جام قهرمانی راگبی اروپا و چند رقابت معتبر جهانی اشاره کرد.

 

1531555

 

1531559


از این کاپ نخستین بار و در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2009 رونمایی شد که در دیدار فینال آن دوره از رقابت ها، تیم پوهانگ استیلرز با نتیجه دو بر یک از سد الاتحاد عربستان گذشت و جام قهرمانی را از آن خود کرد. فینال آن دوره از رقابت ها به صورت تک بازی و در ورزشگاه ملی توکیو برگزار شد.

دیدگاه‌ها