کد خبر : 1710680 | 07 مهر 1399 ساعت 14:48 | 35.9K بازدید | 1 دیدگاه

جایزه خاص عزت‌اللهی بعد از بهترین شدن (عکس)

سعید عزت‌اللهی به عنوان بهترین بازیکن شب گذشته دیدار تیمش برابر کپنهاگن انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته سوم سوپر لیگ دانمارک، تیم وایله که همانند دو مسابقه اخیرش سعید عزت‌اللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب داشت، به مصاف کپنهاگن رفت و در شرایطی که با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بود، تابلوی بازی را با تساوی ۲ بر ۲ در پایان ۹۰ دقیقه تغییر داد.

 

وایله در دو هفته ابتدایی یک پیروزی و یک شکست را تجربه کرده بود و با تساوی شب گذشته ۴ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول سوپر لیگ دانمارک قرار گرفت.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی وایله که طی دو هفته اخیر حضور کامل در ترکیب تیمش داشت، برابر کپنهانگن هم ۹۰ دقیقه بازی کرد و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت تا در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شود.

ستاره ایرانی وایله پس از انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار حساس تیمش مقابل وایله علاوه بر تندیس جایزه ستاره میدان، یک کیف ورزشی هم جایزه گرفت.

 

1531564


عزت اللهی که یکی از بازیکنان مورد وثوق کارلوس کی روش بود و عملکردی بسیار خوب در زمان حضور این مربی در تیم ملی داشت، امیدوار است در اردوی جدید تیم ملی توسط اسکوچیچ مجددا به پیراهن تیم ملی برسد و نقش گذشته‌اش را بار دیگر با پیراهن شماره ۶ تیم ملی در پست هافبک دفاعی تکرار کند.

دیدگاه‌ها