کد خبر : 1710684 | 07 مهر 1399 ساعت 15:15 | 33.4K بازدید | 7 دیدگاه

چالش جدی هیات مدیره با سعادتمند؛ جلسه لغو شد!

جلسه هیات مدیره استقلال که قرار بود امشب برگزار شود، لغو شد!

چالش جدی هیات مدیره با سعادتمند؛ جلسه لغو شد!

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درخواست کرده بود که امشب جلسه ای را برای تعیین تکلیف کادرفنی تیم برپا کنند و با اینکه گفته می‌شد این جلسه ساعت 19 امروز برگزار می‌شود اما ظاهرا اعضا با حضور دور یک میز کنار سعادتمند موافقت نکرده‌اند!


جلسه هیات مدیره استقلال در شرایطی امروز برگزار نمی‌شود که وضعیت باشگاه کاملا نامشخص است و هواداران نگران آینده این تیم هستند.


دلیل عدم موافقت هیات مدیره با برپایی جلسه تصمیم سعادتمند برای تعیین تکلیف کادرفنی بوده است. اعضای هیات مدیره استقلال معتقدند قبل از آنکه برای سرمربی جدید تصمیم گیری شود، باید مدیرعامل استقلال گزارشی کامل از اتفاقات دو ماه گذشته را ارائه کند اما سعادتمند زیر بار این موضوع نرفته است.


هیات مدیره استقلال نیز به سعادتمند اعلام کردند وقتی قرار نیست درباره موضوع دیگری جز انتخاب سرمربی بحث شود، ‌نیازی به جلسه نیست. آنها همچنین از مدیرعامل باشگاه خواسته‌اند که طبق وعده قبلی اش درباره استخدام الکساندر نوری در این خصوص اقدام کند و خودش امور را درباره سرمربی پیش ببرد تا وعده اش را عملی کند.


به  نظر می‌رسد چالش میان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با سعادتمند بالا گرفته و احتمال دارد طی روزهای آینده شاهد تنش های جدی تری نیز در این خصوص باشیم. تنش هایی که شاید منجر به ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه استقلال هم بشود.

دیدگاه‌ها