کد خبر : 1710687 | 07 مهر 1399 ساعت 14:20 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

توماس توخل:

از نیمار خیلی راضی نیستم؛ او باید رهبر تیم باشد

سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است نیمار در بازی شب گذشته برابر رنس بیش از اندازه دفاعی بازی کرد.

از نیمار خیلی راضی نیستم؛ او باید رهبر تیم باشد

به گزارش "ورزش سه"، نیمارپس از پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیتش، شب گذشته برابر رنس به میدان رفت و البته گلی به ثمر نرساند. پی اس جی با درخشش مائورو ایکاردی بود که پیروز شد. نیمار در این بازی چند بار با خطای بازیکنان حریف متوقف شد و توماس توخل بیم مصدومیت ستاره برزیلی خود را دارد.

 

 

1531547

 

 

توخل در نشست خبری پس از بازی در مورد نیمار گفت:« نیمار به من گفت که درد حس می کند. فکر می کردم ضربه مختصری باشد ولی تصویر صحنه را که دیدم، متوجه شدم شاید از تصوراتم شدیدتر باشد اما در نهایت باید ببینیم پزشکان چه می گویند.»

 

توخل ادامه داد:« نیمار شماره 10 ماست و باید در زمین رهبر تیم باشد. انتظار من از او این است ولی برابر رنس او بیشتر یک شماره شش یا هشت بود و بعضی مواقع هم 10. او بیشتر به کارهای دفاعی مشغول بود در حالی که باید لیدر تیم باشد و یک شماره 10 واقعی. نمی توانم چندان از او راضی باشم اما در مجموع از نمایش تیم و بازیکنانم به خصوص در نیمه اول رضایت دارم.»

 

قرار است امروز و فردا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه حکم انضباطی جدیدی علیه نیمار(به خاطر اتفاقات بازی با مارسی) صادر کند که این هم باعث نگرانی توخل شده است:« بله، این حکم بیش از هر چیزی من و نیمار را نگران کرده است.»

 

 

دیدگاه‌ها