کد خبر : 1710688 | 07 مهر 1399 ساعت 14:38 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع منچسترسیتی به بارسلونا نزدیک تر شد

شب گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی خبر از جذب روبن دیاس مدافع باشگاه بنفیکا داد.

مدافع منچسترسیتی به بارسلونا نزدیک تر شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بالاخره یک مدافع جدید جذب کرد و بار دیگر برای این مهم، رقمی هنگفت هزینه کرد. روبن دیاس ستاره بنفیکا با رقم 63 + 5 میلیون یورو از این پس برای سیتی بازی خواهد کرد و نیکولاس اوتامندی را نیز با 15 میلیون یورو به بنفیکا واگذار کرد.

سیتی پیش از این ناتان آکه را نیز با 45 میلیون یورو از بورنموث به خدمت گرفته بود.

 

 

1531548

 

 

با این فعل و انفعالات به نظر می رسد بار دیگر پروسه انتقال اریک گارسیا از سیتی به بارسلونا از سر گرفته شود. گارسیا محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست که از سال 2017 به سیتی پیوست ولی در حالی که تنها یک سال از قراردادش باقیمانده، قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. سیتی برای انتقال او 30 میلیون یورو می خواهد ولی بارسا نمی خواهد بیشتر از 15 میلیون یورو هزینه کند.

گارسیا بدون شک با بودن مدافعانی چون آکه، لاپورت، استونز و دیاس نمی تواند در ترکیب ثابت سیتی به میدان برود و اصرار به جدایی دارد. پیشنهاد بارسا شاید آخرین فرصت سیتی برای کسب سود از واگذاری گارسیا باشد چرا که او تابستان بعد بازیکن آزاد خواهد بود.

موندودپورتیوو معتقد است به فاصله یک هفته تا پایان نقل و انتقالات، سران سیتی بالاخره پای میز مذاکره با بارسلونا خواهند آمد و مجوز جدایی گارسیا را صادر می کنند.

 

دیدگاه‌ها