کد خبر : 1710689 | 07 مهر 1399 ساعت 14:53 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری:

عذر می خواهم، من مسئول شکست برابر بارسا هستم

سرمربی ویارئال پس از شکست سنگین تیمش برابر بارسا از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

عذر می خواهم، من مسئول شکست برابر بارسا هستم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال شب گذشته در نوکمپ برابر بارسلونای متحول شده با شکست سنگین 4-0 بدرقه شد. کمتر کسی تصور می کرد تیم خوب ویارئال با هدایت اونای امری با اختلاف 4 گل بازنده شود ولی با دو گل آنسو فاتی و پنالتی لیونل مسی و نیز گل به خودی پائو تورس، زیر دریایی زرد در نوکمپ غرق شد.

 

1531375

 

 

اونای امری که برای سیزدهمین بار متوالی بود در نوکمپ به بارسا می باخت، در پایان بازی گفت:« به نفراتی بازی دادم که در دو بازی قبلی نمایش خوبی داشتند و اعتماد به نفس بالایی کسب کرده بودند. می خواستیم توپ را در اختیار داشته باشیم ولی در این زمینه بی دقت بودیم. به هنگام حمله عجول بودیم و توپ را به راحتی از دست می دادیم و بارسا از همین ناحیه به ما ضربه زد.

45 دقیقه اول افتضاح بودیم و مقصرش نیز من هستم و از این بابت از هواداران عذر می خواهم. برای پیروزی در نوکمپ باید خیلی خیلی بهتر از اینها بازی کرد. تصویری بد از خود در نوکمپ نشان دادیم ولی اطمینان دارم که تیم به روال خوب خودش باز خواهد گشت.»

 

 

1531355

 

 

امری ادامه داد:« در دو بازی نخست فصل برابر تیم هایی که ضعیف تر از ما بودند، در خانه بازی داشتیم و توانستیم سبک بازی خودمان را تحمیل کنیم. می دانستیم که در نوکمپ، تکرار تاکتیک دو بازی قبلی می تواند ریسکی باشد و در نهایت نیز چنین شد. هدف این بود یک قدم به جلو برداریم ولی نتیجه برعکس شد. فردا روز دیگری خواهد بود و باید به بازی بعدی فکر کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها