کد خبر : 1710691 | 07 مهر 1399 ساعت 15:35 | 48.6K بازدید | 3 دیدگاه

پیکه و شکستن سکوت برای دفاع از کاسیاس (عکس)

جرارد پیکه به توئیتر بازگشت اما برای دفاع از هم تیمی سابق خود در تیم ملی اسپانیا یعنی ایکر کاسیاس.

پیکه و شکستن سکوت برای دفاع از کاسیاس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه مدت ها بود که در توئیتر فعالیتی نداشت. مدافع بارسا که زمانی برای توئیت هایش بر ضد رئال مادرید بسیار خبرساز می شد، به خصوص در تابستان به دلیل درگیر بودن بارسا در لالیگا و سپس شکست سنگین از بایرن در لیگ قهرمانان ترجیح داده بود از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرد اما روز گذشته سکوتش شکست.

 

پیکه برای پاسخ به توئیت ایکر کاسیاس به توئیتر برگشت و توئیتش نیز به سرعت بازتاب پیدا کرد. کاسیاس روز گذشته در مصاحبه با مارکا گفته بود که نیمکت نشینی اش در دوران ویسنته دل بوسکه فنی بود ولی در دوران مورینیو به دلیل مشکلات شخصی اش با آقای خاص از ترکیب خارج شد.

 

 

1531576

 

 

مصاحبه او با واکنش منفی "خوانما رودریگز"، کارشناس برنامه ال چیرینگیتو و نشریه مارکا روبرو شد. رودریگز که از مدافعان همیشگی مورینیو است، در پاسخ به کاسیاس نوشت:« نیمکت نشینی با دل بوسکه فنی و با مورینیو غیرفنی بود؟ تو به خاطر ناراحتی از نیمکت نشینی با دل بوسکه درگیر نشدی؟ تو همانی نبودی که با دوستان خبرنگارت کمپینی بر علیه مورینیو تشکیل دادی؟»

 

 

1531580

 

 

کاسیاس در پاسخ به خوانما رودریگز توئیت کرد:« یکی به من بگوید این آقا چه کسی است؟ زیادی به من حساسیت دارد.»

 

پاسخ پیکه به همین توئیت کاسیاس بود و نوشت:« گارگامل» که اشاره به یکی از شخصیت های کارتون معروف "اسمرفز" دارد.

شخصیتی که بین او و خوانما رودریگز شباهت هایی وجود دارد. رودریگز یکی از هواداران متعصب رئال مادرید است و از کارشناسانی که در میان هواداران بارسا مورد نفرت نیز قرار دارد.

 

 

1531577

دیدگاه‌ها