کد خبر : 1710700 | 07 مهر 1399 ساعت 16:14 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام آمادگی 11 تیم به فدراسیون

لیگ وزنه‌برداری از آذرماه استارت می‌خورد

لیگ‌ برتر وزنه برداری در فصل جدید با اعلام فدراسیون از آذرماه آغاز می‌شود.

لیگ وزنه‌برداری از آذرماه استارت می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فدراسیون وزنه برداری از مدتی قبل برای برپایی اردوها، تمرینات و مسابقات مجوز گرفته، بالاخره اولین اقدام برای استارت دوباره وزنه برداران انجام شد.  


محسن جلیلی رئیس کیمته مسابقات و لیگ در خصوص برگزاری لیگ وزنه برداری گفت: لیگ امسال بخاطر شرایط بیماری کرونا در دو گروه جوانان و بزرگسال به صورت جداگانه برگزار می‌شود. به دلیل وجود این بیماری تعداد مسابقات کمتر شده است و در زمان بیشتری به صورت متمرکز این مسابقات انجام می‌شود. ما تا پایان سال زمان کوتاهی برای انجام مسابقات داریم و به همین دلیل لیگ بزرگسالان و جوانان در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول رفت خواهد بود و مرحله دوم برگشت را برگزار می‌کنیم. در بزرگسالان مرحله رفت در آذر ماه خواهد بود و مرحله برگشت در بهمن ماه انجام می‌شود.


رئیس کمیته مسابقات و لیگ در خصوص میزبانی عنوان کرد: به دلیل شرایط ویژه کرونا و کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا هنوز میزبانی تمام مراحل مشخص نشده است. فقط برای دور رفت بزرگسالان خوزستان به عنوان میزبان مشخص شده است و آنها منوط به دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا در آن شهر است. امسال در مجموع 11 تیم اعلام آمادگی کرده کرده‌اند. 10 تیم در رده بزرگسال و 7 تیم در جوانان شرکت خواهند کرد. در رده بزرگسالان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات است که سال گذشته به عنوان نائب قهرمانی رسید. باشگاه ملی حفاری و مناطق ملی حفاری که از باسابقه ترین باشگاه‌های حاضر در لیگ وزنه برداری هستند. سه تیم نظامی به اسم‌های نیروی زمینی، عقاب نیرو هوایی و رعد پدافند حضور دارند. چهار تیم امسال به لیگ اضافه شدند به اسم های فولاد خوزستان، مقاومت البرز و شهید فلاحت دوست از تهران و هیئت وزنه برداری استان همدان شرکت خواهند کرد. باشگاه مس رفسنجان اعلام آمادگی کردند برای حضور اما نماینده‌شان در جلسه هماهنگی حضور پیدا نکردند.

دیدگاه‌ها