کد خبر : 1710703 | 07 مهر 1399 ساعت 17:02 | 26.1K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش مارکا

تبعات سنگین اعتراض به داوری بازی بتیس-رئال مادرید

مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس ممکن است تا 12 جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

تبعات سنگین اعتراض به داوری بازی بتیس-رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس شنبه شب در خانه خود به مصاف رئال مادرید رفت و با اینکه در بخش هایی از بازی تیم برتر میدان بود ولی در پایان و به لطف پنالتی سرخیو راموس در دقایق پایانی با نتیجه 3-2 شکست خورد. مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس بعد از بازی از داوری به شدت انتقاد کرد و گفت شکست همزمان رئال مادرید و VAR ممکن نیست.

 

 

1530997

 

بتیس معتقد بود در نیمه دوم بازی سه تصمیم داوری به نفع رئال گرفته شد که هر سه در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. چه روی گل تساوی رئال در دقیقه 48 که پذیرفته شد، چه روی اخراج امرسون و هم اعلام پنالتی در دقیقه 82 که گل پیروزی بخش رئال را به دنبال داشت.

 

پیگرینی در کنفرانس بعد از بازی گفت:« وقتی قرار است هم با رئال مادرید مبارزه کنید و هم با VAR کار بیش از حد سخت می‌شود. ما در نیمه اول به مراتب بهتر از رئال مادرید بودیم، دو گل زدیم و سه فرصت عالی برای گلزنی داشتیم. نیمه دوم تقریباً برابر بود اما بعد نوبت به کارت قرمز و پنالتی رسید. ما بخش اعظم این نیمه را ده نفره بازی کردیم که خیلی سخت بود.

 

 

1531587

 

 

 وقتی در مقابل رئال بازی می‌کنید، با VAR یک بازیکن تان را اخراج می‌کنند و یک پنالتی به ضررتان می‌گیرند کار خیلی سخت می‌شود. طوری که دیگر نمی شود جبران کرد. ولی من از عملکرد بازیکنانم وقتی که هر دو تیم 11 نفره بودند واقعاً راضی هستم".

 

طبق گزارش مارکا اتحادیه لالیگا در پی این انتقادات، پرونده ای به کمیته انضباطی ارائه داد و از پیگرینی شکایت کرده است.

این اعتراضات می تواند برای سرمربی شیلیایی محرومیتی بین 4 تا 12 جلسه در پی داشته باشد و جریمه مالی او نیز بین 600 تا 300 یورو خواهد بود.

کمیته اضباطی به زودی رای خود در این زمینه را اعلام خواهد کرد.

 پیگرینی امروز در واکنش به این خبر عنوان کرد که غیرمنصفانه است اگر برای اظهاراتی که در آن هیچکس را مستقیما خطاب قرار نداده است، دچار محرومیت شود.

دیدگاه‌ها