کد خبر : 1710708 | 07 مهر 1399 ساعت 16:51 | 74.3K بازدید | 12 دیدگاه

توافق با ام‌صلال به قرارداد می‌رسد؟

روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال

مدافع باتجربه استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

روزبه چشمی در آستانه جدایی از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا قراردادش را با آبی های پایتخت به مدت یکسال دیگر تمدید کرد. اما در قراردادش بندی وجود دارد که در صورت ارائه پیشنهاد خارجی، در ازای پرداخت مبلغی میتواند جدا شود.


از این رو چشمی بعد از 3 بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همراه کاروان ابی ها به تهران برنگشت. چشمی که مورد توجه مسئولان باشگاه ام صلال قطر قرار گرفته است، اگر همراه استقلالی ها به ایران برمی‌گشت برای مذاکره با تیم قطری باید دوباره قرنطینه دو هفته ای را بعد از حضور در دوحه می‌گذراند. به همین خاطر او تصمیم گرفت در قطر بماند و مذاکراتش را با ام صلال جلو ببرد.


در این شرایط گفته می‌شود مذاکرات چشمی با باشگاه قطری خوب پیش رفت و توافقات اولیه نیز برای حضور این بازیکن لیگ ستارگان انجام شده است. به نظر می‌رسد زمان زیادی تا لژیونر شدن چشمی باقی نمانده است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او به ام صلال خواهد پیوست.


با این تفاسیر باید جدایی چشمی از استقلال را قطعی بدانیم. این بازیکن حالا در آستانه جدایی قرار دارد اما مسئولان باشگاه همچنان کورسوی امیدی به بازگشتش دارند . باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها