کد خبر : 1710718 | 07 مهر 1399 ساعت 17:16 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری آبی اناری ها بر ویارئال

اظهارنظر عجیب مدیر بارسلونا در مورد قرارداد فاتی

گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسلونا می گوید بالاتر رفتن رقم فسخ آنسو فاتی را در رسانه ها متوجه شده است.

اظهارنظر عجیب مدیر بارسلونا در مورد قرارداد فاتی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قدم اول در فصل جدید را محکم برداشت و توانست در نیوکمپ با 4 گل بر ویارئال پیروز شود. ستاره بازی آنسو فاتی بود که دبل کرد و لیونل مسی هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

 

 

1531554

 

 

در پایان بازی گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسلونا در مورد درخشش فاتی گفت:« فاتی هنوز خیلی جوان است ولی شخصیت ویژه ای دارد. فاتی می داند عضوی از تیم اول بودن و قرار گرفتن در ترکیب ثابت، چه مسئولیتی دارد ولی پا پس نمی کشد. او دقیقا می داند که چه می خواهد و خیلی خوب بازی می کند و حرف های بیشتری نیز از او خواهیم شنید. فاتی آینده و حال بارسلوناست.»

 

 

1531346

 

 

با این حال فاتی تنها تا 2022 قرارداد دارد و تنها بند فسخ او از 180 به 400 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل بیم از دست دادن او احساس می شود. آمور در این رابطه گفت:« در رسانه ها متوجه شدم بند فسخ فاتی به 400 میلیون یورو افزایش یافته است. در مورد مسائل قرارداد بازیکنان نمی خواهم در رسانه ها صحبت کنم.»

 

وضعیت لیونل مسی:« مسی وقتی در زمین است و بازی می کند خوشحال است. این را برابر ویارئال هم نشان داد. مسی به باشگاه متعهد است و معتقدم با همین تیم بار دیگر قهرمانی را تجربه خواهد کرد.»

 

 

1531350

دیدگاه‌ها