کد خبر : 1710724 | 07 مهر 1399 ساعت 18:19 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

یک خبر تلخ دیگر به مورینیو؛ مصدومیت ستاره کره ای

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام برای مدتی از ترکیب این تیم دور خواهد بود.

یک خبر تلخ دیگر به مورینیو؛ مصدومیت ستاره کره ای


به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیروز در دیداری جنجالی و عجیب و در حالیکه تا دقیقه 97 از نیوکاسل پیش بود، در نهایت گل تساوی را دریافت کرد و به یک امتیاز رضایت داد. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی اسپرز به شدت به صحنه اعلام خطای پنالتی برای نیوکاسل معترض بود و تصمیم داور را بک جک واقعی توصیف کرد.

 

1529029

 

اما تیره روزی های تاتنهام ادامه دارد و حالا مورینیو اعلام کرده سون هیونگ مین، وینگر تکنیکی این تیم برای مدتی قادر به همراهی تاتنهام نخواهد بود. به نظر می رسد این بازیکن در جریان مسابقه دیروز دچار مصدومیت همسترینگ شده است و مدت زمان دوری او از ترکیب تاتنهام نیز مشخص نیست.

 

البته به زودی بازی های ملی آغاز خواهد شد و به نظر می رسد سون هیونگ مین می تواند در هنگام بازگشت تاتنهام به عرصه رقابت این تیم را همراهی کند. ستاره کره ای در این فصل از آمادگی بالایی برخوردار بود و هفته گذشته موفق شد در دیدار مقابل ساوتهمپتون روی پاس گل های هری کین چهار بار دروازه حریف را باز کند. مورینیو امیدوار است در هنگام به اتمام رسیدن بازی های ملی، به جز سون هیونگ مین قادر به استفاده از گرت بیل نیز باشد و خرید جدید اسپرز نیز با رهایی از بند مصدومیت شرایط بازی را پیدا کند.

دیدگاه‌ها