کد خبر : 1710728 | 07 مهر 1399 ساعت 19:03 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیجیاژوانگ با تیم دوم گلباران شد؛

قطبی - بنیتز؛ دوئل حساس در سوپرلیگ چین

شاگردان افشین قطبی شکست سنگینی را در روز غیبت پرتعداد بازیکنان خود تجربه کردند.

قطبی - بنیتز؛ دوئل حساس در سوپرلیگ چین

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی سوپرلیگ چین در سال 2020 به پایان رسید و حالا تیم ها خود را آماده حضور در پلی آف قهرمانی و همچنین سقوط خواهند کرد. شاگردان افشین قطبی در آخرین هفته از سوپرلیگ با نتیجه 4-0 به تیم قدرتمند بیجینگ باختند تا در رتبه ششم قرار بگیرند. این در حالی است که باتوجه به این که آن ها امیدی به حضور در بین چهار تیم بالای جدول نداشتند، بدون ستارگان اصلی به میدان رفتند تا بازیکنان شاخص شیجیاژوانگ پس از هفته ها بازی فشرده، استراحت کنند.

 

این نتیجه سبب شد تا شیجیاژوانگ اور برایت با 17 امتیاز در رتبه ششم قرار بگیرد. آن ها تنها سه تفاضل گل کمتر از ووهان زال داشتند و به نوعی با بدشانسی رتبه پنجم را از دست دادند. اما قرارگیری در رتبه ششم سبب شد تا احتمال بازی های هیجان انگیز زیاد شود.

 

1531618

 

اکنون شیجیاژوانگ به پلی آف فرار از سقوط خواهد رفت و در اولین گام باید با تیم هفتم گروه دیگر یعنی دالیان پرو بازی کند. تیمی که هدایت آن برعهده رافا بنیتز سرمربی سابق رئال مادرید و لیورپول است و ستارگانی چون سام لارسن، امانوئل بوآتنگ و... در آن توپ می‌زنند. پیروزی در این بازی به منزله حفظ سهمیه سوپرلیگ در فصل آینده است و همچنین تیم پیروز می‌تواند برای کسب رتبه نهمی تلاش کند.

 

نکته جالب این که اگر شیجیاژوانگ این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و شنزن نیز تیانجین تدا را از پیش رو بردارد، شاگردان افشین قطبی به مصاف یاران مرتضی پورعلی گنجی می‌روند و یک دیدار با حضور ایرانی ها را رقم می‌زنند.

 

بازی های نخست مرحله پلی آف پس از استراحتی سه هفته ای، روز 26 مهر و یک آبان به صورت رفت و برگشت در شهر دالیان به انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها