کد خبر : 1710731 | 07 مهر 1399 ساعت 19:12 | 71.8K بازدید | 4 دیدگاه

جدال پرسپولیس با بهترین پاسور لیگ قهرمانان

پرسپولیس در دیدار مقابل پاختاکور باید مراقب پاسورهای خوب این تیم ازبکی باشد.

 جدال پرسپولیس با بهترین پاسور لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مقرر شد که تیم های پاختاکور با پرسپولیس و النصر نیز در برابر الاهلی به مصاف هم بروند.


نکته جالب این است که از میان بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا، دو بازیکن در رقابت ها باقی مانده اند که برای کسب عنوان بهترین گلساز این دوره از رقابت ها تلاش می کنند.


دوستنبک خمداموف بازیکن تیم پاختاکور به همراه چند نفر دیگر، با 3 پاس گل، در صدر بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. البته این بازیکن در 2 دیدار ابتدایی پاختاکور در لیگ قهرمان و مقابل شباب الاهلی و شهرخودرو موفق شد 3 گل برای هم تیمی هایش بسازد و پس از آن در طی 5 دیدار، در این امر ناموفق بوده است.


سلطان الغنام دیگر بازیکنی است که تاکنون موفق شده است 3 باربه  هم تیمی هایش پاس گل بدهد. بازیکن عربستانی النصر به همراه کورنادو (الشارجه)، بونجاح و نام تائه هی (السد) در صدر بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.


با توجه به حذف السد و الشارجه، اکنون خمداموف و الغنام فرصت این را دارند تا در دیدارهایشان در مقابل پرسپولیس و الاهلی، برای هم تیمی هایشان گل بسازند تا به تنهایی عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کنند.


علاوه بر خمداموف، ماشاریپوف و علی جانف دیگر بازیکنان پاختاکور هستند که توانسته اند در دیدارهای قبلی به هم تیمی هایشان 2 پاس گل بدهند و شاگردان گل محمدی باید در دیدار مقابل این حریف ازبک، مراقب پاسورهای خوب پاختاکور باشند.


دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها