کد خبر : 1710744 | 07 مهر 1399 ساعت 20:40 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی گتوزو؛ ناپولی با یک غایب بزرگ برابر یووه

لورنزو اینسینیه به دلیل مصدومیت دیدار حساس برابر یوونتوس را از دست خواهد داد.

بدشانسی گتوزو؛ ناپولی با یک غایب بزرگ برابر یووه

به گزارش "ورزش سه"، تیم جنارو گتوزو فصل جدید رقابت های سری آ را بسیار طوفانی آغاز کرده است. ناپولی در هفته اول و در یک بازی خارج از خانه با دو گل مقابل پارما به پیروزی رسید. آنها همچنین در مسابقه هفته دوم خود در یک بازی خانگی به مصاف جنوا رفتند و در نهایت حریف خود را با نتیجه فوق العاده 6-0 شکست دادند.



ناپولی اما در حالی با نتیجه ای پرگل مقابل جنوا به پیروزی رسید که رقم خوردن یک اتفاق، این پیروزی را تا حدودی به کام جنارو گتوزو و تیمش تلخ کرد. در همان لحظات ابتدایی بازی و در دقیقه 22 نیمه اول بود که ستاره ایتالیایی و باتجربه ناپولی دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در این باره به وجود بیاید.

 

 

1531660

 


طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره میزان مصدومیت لورنزو اینسینیه انجام شده بود اما با این حال دقایقی پیش مشخص شد که این وینگر ایتالیایی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و فقط سه هفته دور از میادین خواهد بود. با این حال ناپولی در همین بازه زمانی دو مسابقه مهم به ترتیب مقابل تیم های یوونتوس و آتالانتا پیش رو خواهد داشت بنابراین اینسینیه در همین ابتدا دو جدال حیاتی تیمش را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها