کد خبر : 1710771 | 07 مهر 1399 ساعت 23:45 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع اسپانیایی، باعث و بانی خشم بی سابقه لمپارد

بر اساس یک گزارش فرانک لمپارد پس از بازی مقابل وست برومویچ از دست مارکوس آلونسو بسیار عصبانی بوده است.

مدافع اسپانیایی، باعث و بانی خشم بی سابقه لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس آلونسو در تقابل ابتدای هفته چلسی برابر وست برومویچ که با نتیجه 3-3 عملکرد بسیار بدی را از خود ارائه داد و یکی از بدترین بازیکنان آبی های لندن بود. این مدافع اسپانیایی در اوایل نیمه دوم جای خود را به سزار آسپلیکوئتا داد و حالا گفته می‌شود که این بازیکن پس از تعویض بدون اجازه از ورزشگاه خارج شده و همین موضوع عصبانیت فرانک لمپارد را در پی داشته است.

 

 

1531701

 



حالا اما اتلتیک گزارش داده که بعد از اتفاقات رخ داده در بازی برابر وست برومویچ، فرانک لمپارد به شدت از دست مارکوس آلونسو عصبانی بوده تا جایی که بازیکنان تا پیش از آن سرمربی شان را این میزان خشمگین ندیده بودند.



در گزارش اتلتیک پیرامون این موضوع آمده است: " این اتفاق بعد از بازی رخ داد و لمپارد از دست مارکوس آلونسو بسیار عصبانی شده بود. تا جایی که برخی در مورد این صحبت می کردند که اگر دوباره این مدافع اسپانیایی در ترکیب چلسی به میدان برود، آنها تعجب خواهند کرد."

 

 

1531699

 



البته سرمربی چلسی بعد از پایان بازی برابر وست برومویچ نیز خشم خود را از مارکوس آلونسو پنهان نکرده بود. لمپارد ضمن انتقاد از مدافع اسپانیایی تاکید کرد که او روی صحنه گل مرتکب یک اشتباه واضح شده است؛ صحبت‌هایی که لمپارد آنها را درباره خرید جدید چلسی یعنی تیاگو سیلوا نیز مطرح کرد.

دیدگاه‌ها