کد خبر : 1710817 | 08 مهر 1399 ساعت 11:49 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

شمشیربازی می‌تواند در المپیک صاحب مدال شود

علی‌نژاد: دغدغه ایجاد عدالت را دارم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: دغدغه ایجاد عدالت را دارم و باید فدراسیون‌ها بر اساس فعالیت‌ها و نتایج از بودجه دولتی بهره مند شوند و این معنای عدالت است.

علی‌نژاد: دغدغه ایجاد عدالت را دارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع شمشیربازی گفت: فدراسیون شمشیربازی یکی از فدراسیون‌های موفق ایران در سال‌های اخیر بوده  است و این فدراسیون از یک شرایط نابه‌سامان به وضعیتی رسیده که برای اولین بار سهمیه تیمی المپیک گرفته است. همه معتقدیم این شانس را داریم که شمشیربازی به رشته‌های مدال‌آور در المپیک اضافه شود.

وی در ادامه افزود: این روند به راحتی طی نشده اینکه با کره‌جنوبی که قهرمانان جهان و المپیک را در اختیار دارد، پا به پا بالا می‌آییم کار راحتی نیست. همه اینها با مربیان داخلی رقم خورده است و این افتخار است که مربیانی با این سطح دانش داریم‌.


ما در اسلحه اپه و فلوره و سابر بانوان هم می‌توانیم موفق باشیم و سابر نشان داده این مسیر باز است‌. افزایش بودجه توسط وزارت ورزش و جوانان نیز به واسطه دیده شدن این رشته است. دغدغه ایجاد عدالت را دارم و باید فدراسیون‌ها بر اساس فعالیت ها و نتایج از بودجه دولتی بهره مند شوند و این معنای عدالت است.

 

شمشیربازی باید یک سالن داشته باشد و باید فکر کنیم کجا برای آن مناسب است‌. اصرار بر گرفتن سالنی که در اختیار کشتی است، ممکن نیست و این سالن عملا در اختیار کشتی است و در آن بازسازی‌هایی انجام دادند. باید دنبال یک سالن باشیم و حق این رشته است که سالن اختصاصی مناسب برای تمرین‌ها و رویدادها داشته باشد. از مدیریت فدراسیون لذت می‌برم و برای حضور در این مجمع انگیزه داشتم.

دیدگاه‌ها