کد خبر : 1710820 | 08 مهر 1399 ساعت 11:55 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت امروز استارت می زند

تمرینات تیم صنعت نفت از امروز زیر نظر سیروس پورموسوی سرمربی جدید این تیم آغاز می شود.

صنعت نفت امروز استارت می زند 

به گزارش "ورزش سه"، در فرصت پیش رو تا پایان هفته جاری سرمربی جدید صنعت نفت آبادان تلاش خواهد کرد بازیکنان مورد نظر را جذب کند و هم چنین از بازیکنان بومی تست بگیرد. تمرینات صنعت نفت از شنبه هفته آینده شکل جدی تری به خود می گیرد. قرار به حضور مربیانی چون مرتضی بچاری زاده و کاظم فرحانی در کادر فنی تیم است و البته سیروس پورموسوی در تلاش است دستیار اول و مربی تمرین دهنده باتجربه و خارج از استان به کادر فنی تیم اضافه کند. 

 

صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد اما در تلاش است دوباره یک تیم خوب بسازد. علی عبدالله زاده – حکیم نصاری – فاخر تهامی و ... از جمله بازیکنانی هستند که حضورشان در تیم صنعت نفت قطعی شده است.  

 

بر اساس اعلام سیروس پورموسوی از ابتدا هم قرار به شروع تمرینات تیم صنعت نفت از سه شنبه بود؛ او هم چنین روی این نکته تاکید دارد که در تلاش برای جذب بازیکنانی است که از نظر مالی با سیاست های باشگاه صنعت نفت همخوانی داشته باشند. با وجود اینکه وزیر نفت به طور رسمی اعلام کرده که از تیم صنعت نفت آبادان حمایت خواهد کرد باشگاه به دنبال عقد قراردادهای کلان نیست. به نظر می رسد صنعت نفت با بودجه متوسطی در حال بسته شدن است.

دیدگاه‌ها