کد خبر : 1710823 | 08 مهر 1399 ساعت 12:06 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیاگو سیلوا: از PSG و لئوناردو عصبانی‌ام

تیاگو سیلوا می‌گوید از لئوناردو مدیر ورزشی PSG به دلیل اتفاقاتی که در زمان ترک این تیم و پیوستنش به چلسی رخ داده خشمگین است.

تیاگو سیلوا: از PSG و لئوناردو عصبانی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا ستاره برزیلی که اخیراً پاری سن ژرمن را ترک کرده و راهی چلسی شده می‌گوید از رفتارهای لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی به شدت عصبانی بود. سیلوا همچنین درباره علت انتخاب چلسی به عنوان تیم جدید خود هم توضیح داد.

 

دوران هشت ساله حضور تیاگو سیلوا در PSG فصل گذشته و بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان به پایان رسید. به سیلوا فرصت تمدید قرارداد داده نشد و او در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی چلسی شد.

 

1531789

 

تیاگو سیلوا در گفتگویی با فرانس فوتبال گفت: " وضعیتی که پیش آمد خیلی عصبانی ام کرده بود. از نوع رفتار باشگاه اصلاً راضی نبودم. حتی با وجود قرنطینه کارها می‌توانست خیلی بهتر پیش برود. من در برزیل در قرنطینه بودم که لئوناردو زنگ زد و گفت حاضرم دو ماه دیگر احتمالاً در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بازی کنم؟ من جواب مثبت دادم و او گفت باشگاه بعد از این دو ماه نمی تواند با من کار کند. فقط همین دو ماه. این بود که من را عصبانی کرد".

 

تیاگو سیلوا در ادامه گفت: " لئوناردو من را خیلی عجیب و با عجله از تیم کنار گذاشت. البته من تنها نبودم و ادینسون کاوانی که بهترین گلزن تاریخ PSG است هم روند مشابهی را تجربه کرد. من در نهایت دعا کردم که پروژه ای پیدا کنم که در حد و اندازه جاه طلبی هایم باشد و خدا هم دعاهای من را اجابت کرد چون چلسی بهترین تیم انگلیس است".

 

 

دیدگاه‌ها