کد خبر : 1710836 | 08 مهر 1399 ساعت 12:49 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه‌بان نفت MIS در یک‌قدمی تراکتور

باشگاه تراکتور با دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان به توافق رسیده که در صورت صدور رضایت‌نامه نهایی می‌شود.

دروازه‌بان نفت MIS در یک‌قدمی تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که پس از جدایی رشید مظاهری با دروازه‌بان‌های مختلفی در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرده تا آنها را به تیم اضافه کند، با حبیب فرعباسی به توافق نهایی رسیده است.

 

فرعباسی که فوتبال خود را از رده‌های جوانان نفت مسجدسلیمان آغاز کرده و طی چهار فصل اخیر عضو این تیم بوده، اکنون در آستانه جدایی است این باشگاه جنوبی قرار گرفته تا راهی شمال غرب ایران شود.

 

این دروازه‌بان ۲۳ ساله در فصل ۹۹-۹۸ لیگ برتر فرصت بیشتری نسبت به تمام سال‌ها برای بازی در نفت مسجدسلیمان به دست آورد که در برخی مسابقات توانست بازی خوبی ارائه دهد ولی به احتمال فراوان سال آینده برای تراکتور به میدان خواهد رفت.

 

فرعباسی که یکی از گزینه‌های تراکتور برای جانشینی مظاهری بوده، با مسوولان این باشگاه تبریزی به توافق نهایی دست پیدا کرده، اما برای عقد قرارداد رسمی با سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان باید رضایت‌نامه خود را همراه داشته باشد.

 

این دروازه بان پس از مذاکره با مسوولان باشگاه تراکتور وارد صحبت با مدیران نفت مسجدسلیمان شده تا بتواند رضایت آنها را برای حضور در تبریز بگیرد و اگر اتفاق خاصی نیفتد، فرعباسی قراردادش با تراکتور را رسمی می‌کند.

دیدگاه‌ها