کد خبر : 1710837 | 08 مهر 1399 ساعت 12:55 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه یوفا برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

درحالیکه انتظار می‌رود لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به زودی آغاز شود‌، یوفا تاریخ پایان مرحله گروهی رقابتها را عقب انداخت و به 28 ژانویه منتقل کرد.

برنامه یوفا برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه قرار است فصل جدید لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از ماه اکتبر با رعایت پروتکلهای بهداشتی کرونا آغاز شود یوفا اعلام کرد تاریخ پایان مرحله گروهی رقابتها را عقب انداخته و به 28 ژانویه منتقل کرده است.

 

1531805

 

طبق برنامه اولین مرحله گروهی رقابتها قرار بود در ماه دسامبر به پایان برسد. ولی حالا یوفا به باشگاه‌ها اعلام کرد که حداکثر تاریخی که می‌توانند این مرحله را به پایان برسانند 28 ژانویه است. اگر تا آن زمان تکلیف تیم‌های صعودکننده به مراحل حذفی مشخص نشده باشد یوفا تیم‌های صعودکرده را اعلام خواهد کرد.

 

در صورتیکه قوانین کشورها مانع از سفر یک تیم به زمین حریف شود مسابقه در زمین بی طرف انجام خواهد شد. یوفا اعلام کرده در صورتیکه تیم مهمان نتواند به کشور میزبان سفر کند، تیم میزبان وظیفه دارد ورزشگاهی جدید و بی طرف را به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام کند.

 

1531804

 

یوفا اعلام کرد اگر تیم میزبان نتواند مکانی بی طرف برای برگزاری مسابقه پیدا کند یوفا تصمیم می گیرد بازی دو تیم در کجا انجام شود. هر تیمی که بعد از این از حضور در بازی انصراف دهد بازی را 3-0 بازنده خواهد شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها