کد خبر : 1710841 | 08 مهر 1399 ساعت 13:15 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

آینده پپ در سیتی، وابسته به ستاره جدید پرتغالی

جیمی کاراگر می‌گوید اگر خرید جدید پرتغالی منچسترسیتی نتواند در این تیم بدرخشد این به معنای پایان کار پپ گواردیولا در سیتی خواهد بود.

آینده پپ در سیتی، وابسته به ستاره جدید پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امسال تابستان تنها برای تقویت خط دفاعی اش در بازار نزدیک به 100 میلیون یورو هزینه کرده تا ناتان آکه و روبن دیاس را به خدمت بگیرد. ستاره سابق لیورپول، جیمی کاراگر می‌گوید در صورتیکه خریدهای جدید سیتی نتوانند در حد انتظار ظاهر شوند این می‌تواند به معنای پایان کار پپ گواردیولا در اتحاد باشد.

 

1531811

 

از زمان روی کار آمدن پپ به عنوان سرمربی سیتی این باشگاه چیزی نزدیک به 500 میلیون یورو برای خرید مدافع هزینه کرده ولی این تیم در خط دفاعی هنوز مشکل دارد. کاراگر می‌گوید در صورت ادامه پیدا کردن این وضعیت در فصل جاری طاقت مدیران سیتی طاق خواهد شد و این می‌تواند به دوران پپ در این باشگاه خاتمه دهد.

 

1531812

 

کاراگر در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " ورود روبن دیاس به سیتی اوضاع را خیلی حساس می‌کند. اگر بعد از همه این هزینه ها سیتی امسال نتواند قهرمان لیگ برتر شود کار پپ در این تیم تمام است. اما در غیر اینصورت ممکن است مدیران سیتی قرارداد او را چند سال دیگر هم تمدید کنند".

 

 

 

دیدگاه‌ها