کد خبر : 1710842 | 08 مهر 1399 ساعت 13:05 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

حسین عبدالغنی مسن ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان

حسین عبدالغنی سلیمانی ستاره الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رکورددار مسن ترین بازیکن این رقابت ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدالغنی بازیکن تیم الاهلی جده عربستان پس از حضور در دیدار مقابل شباب الاهلی و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، توانست نامش را در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ماندگار کند.


دو تیم الاهلی عربستان و شباب الاهلی امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت های عادی و اضافی با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید تا اینکه تیم عربستانی در ضربات پنالتی از سد نماینده امارات گذشت. تیم الاهلی برای اولین بار از سال 2017 توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.


اکنون و در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت، الاهلی باید به مصاف النصر برود. این دیدار روز چهارشنبه و در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار خواهد شد. 


انتظار می رود ولادان میلوژویچ سرمربی تیم الاهلی روی تلاش بسیاری از بازیکنان خود حساب کند. شاید برجسته ترین آنها مهاجم تیم عمر السوما باشد که علاوه بر او مارکو مارین وینگر آلمانی این تیم نیز از امیدهای الاهلی برای پیروزی در مقابل حریف خواهند بود.

 

1531813


کادرفنی و بازیکنان الاهلی جده قصد دارند در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان که به صورت سخت و فشرده در قطر برگزار شد، به مراحل بالاتری برسند و حتی طبق اعلام اعضای این تیم، آنها با هدف قهرمانی پای به این رقابت ها گذاشته اند. الاهلی که فصل گذشته را با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس آغاز کرده بود، توانست مقام سوم لیگ عربستان را کسب کند تا بتواند با کسب سهمیه، در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کند.


اما حسین عبدالغنی، ستاره تیم الاهلی، پس از اینکه تیمش در ضربات پنالتی از سد شباب الاهلی دبی عبور کرد، توانست یک رکورد ویژه در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند. حسین عبدالغنی پس از حضور در مقابل شباب الاهلی، با 43 سال و 8 ماه و 5 روز سن به مسن ترین بازیکن حاضر در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.


حسین عبدالغنی تاکنون توانسته است با تیم الاهلی به قهرمانی در جام ولیعهد، قهرمانی در جام کشورهای عربی و جام باشگاه های خلیج فارس دست یابد و همچنین با النصر دو عنوان قهرمانی لیگ را بدست آورده است. عبدالغنی با تیم ملی عربستان نیز به مقام قهرمان جام ملت های آسیا و جام کشورهای عربی رسیده است.

دیدگاه‌ها