کد خبر : 1710845 | 08 مهر 1399 ساعت 13:22 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

استارت لیگ برتر در سالن خالی از تماشاگر

کشتی بعد از 7 ماه زنده شد

لیگ برتر کشتی فرنگی در شرایطی امروز استارت خورد که سکوها خالی از تماشاگر بود.

کشتی بعد از 7 ماه زنده شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در هند که اوایل اسفندماه سال 98 انجام شد، در 7 ماه اخیر هیچ مسابقه ای در کشتی ایران برگزار نشده بود؛ تا اینکه امروز بالاخره سوت آغاز بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی به صدا درآمد.


محمد بنا و حمید سوریان ریزبینانه عملکرد کشتی گیران را زیر نظر داشتند، اما روی سکوها خبری از حضور تماشاگران نبود. شیوع ویروس کرونا که در ماههای اخیر مسابقات کشتی را به تعطیلی برده بود، این بار اجازه حضور تماشاگران در سالن را نمی داد.


حتی برای ورود خبرنگاران و عوامل اجرایی هم مقررات سخت گیرانه ای وجود داشت و کشتی گیران و مربیان هم بعد از نشان دادن تست منفی کرونا می توانستند روی تشک بروند.


مسابقات امروز در گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور 5 تیم رعدپدافند ارتش، فولاد اکسین خوزستان، هیات کشتی سیرجان، سینا صنعت ایذه و آریوبرزن بهبهان پیگیری شد و کشتی گیران شاخصی همچون رامین طاهری، پویا ناصرپور و امین کاویانی نژاد هم روی تشک رفتند.


به هر حال هر چه بود کشتی بعد از 7 ماه احیا شد و در روزهای آینده نیز قرار است ادامه مسابقات کشتی فرنگی و لیگ برتر کشتی آزاد انجام شود.

دیدگاه‌ها