کد خبر : 1710849 | 08 مهر 1399 ساعت 13:35 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ژوتا: با توصیه‌های کلوپ در اولین بازی گل زدم

دیوگو ژوتا که در اولین بازی خود برای لیورپول گلزنی کرد می‌گوید توصیه‌های یورگن کلوپ نقش مهمی در موفقیت او در گلزنی داشت.

ژوتا: با توصیه‌های کلوپ در اولین بازی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، دیوگو ژوتا بازیکن پرتغالی جدید لیورپول دیشب در جریان پیروزی 3-1 این تیم مقابل آرسنال گل تیمش را در دقیقه 88 وارد دروازه حریف کرد تا در اولین بازی خود برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کرده باشد. ژوتا بعد از بازی از یورگن کلوپ ستایش کرد و گفت توصیه های کلوپ نقش مهمی در گلزنی او داشت.

 

1531818

 

لیورپول در ماه سپتامبر امسال اعلام کرد دیوگو ژوتای پرتغالی را با پرداخت 41 میلیون پوند از ولوز به خدمت گرفته است. او در دوران سه ساله حضورش در ولوز به عنوان یکی از بهترین مهاجمین لیگ برتر به حساب می‌آمد که در تیمی به جز شش تیم برتر این لیگ بازی می‌کرد.

 

ژوتا در پایان بازی دیشب گفت: " وقتی به تیمی وارد می‌شوید که قهرمان دنیا است سعی می‌کنید هر چه سریع‌تر در تیم جا بیفتید. من امروز می‌توانستم بهتر کار کنم و قبل از گل چند موقعیت دیگر هم داشتم. ولی از اینکه در اولین بازی ام گل زدم خوشحالم. آرسنال در آن لحظات خیلی خوب کار می‌کرد و کلوپ به من گفت به پرس کردن بازیکنان حریف ادامه بدهم و رهایش نکنم. این توصیه خوبی بود و در نهایت باعث شد بتوانم گل بزنم".

 

 

دیدگاه‌ها