کد خبر : 1710856 | 08 مهر 1399 ساعت 13:50 | 55.2K بازدید | 3 دیدگاه

تراکتور 1400، محرمانه و فوق سری !

تراکتوری که علی منصور تحویل گرفته است داعیه قهرمانی دارد ولی نقل و انتقالات آن نشانی از این عنوان را ندارد.

تراکتور 1400، محرمانه و فوق سری !

به گزارش "ورزش سه"؛ تراکتور در دومین سال خصوصی شدن خود موفق شد قهرمان جام حذفی شود و هواداران این تیم راضی نگه دارد. تی تی ها یک جشن قهرمانی ده هزار نفری برگزار کردند و مالک باشگاه در این جشن قول تیمی کامل را به هواداران داد ولی ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی دست آنها را در نقل و انتقالات بست.

 

علی منصور بعد از طی حواشی طولانی سرمربی تراکتور 1400 شده است. او در دو گفتگوی خود با رسانه رسمی تراکتور قول جذب بازیکنان تاپ لیگ را داده بود. اما تا به حال خبری از وعده های او نشده  و به همین خاطر موج نگرانی در صفحات مجازی هواداران دیده می شود.

هواداران تراکتور در خوشبینانه ترین حالت، خودشان را با محرمانه بودن توافقات توجیه می کنند و تجربه جذب محرمانه سه کاپیتان را دلیلی بر این رویا پردازی ها میدانند. اما عده ای هم عملکرد تراکتور در نقل و انتقالات فصل را ضعیف میدانند و روزهای پر اضطرابی را طی میکنند.

 

تراکتور تا به این لحظه فقط محمد مسلمی پور را که قرضی به ماشین رفته بود بازگردانده است و در تلاش است پیمان بابایی را نیز تراکتوری کند و برغم رضایت ماشین سازی، آنها هنوز رضایت این بازیکن را جلب نکرده اند.  محمد قادری نیز دیگر ستاره ماشین سازی نیز هنور حضورش در تراکتور قطعی نشده است.  این تمام فعالیت های رسمی این باشگاه بوده  و تا حدی باعث نگرانی هواداران شده است.

 

مصاحبه دیروز محمدرضا زنوزی در رادیو ورزش نیز نشان داد که تراکتور همچنان در کمای افزایش بی رویه قیمت بازیکن فرو رفته است و آینده فوتبال ایران را چندان مناسب نمی داند. مالک متمول هنوز تن به این مبالغ افسانه ای نداده است.
در روزهای آینده مشخص خواهد شد که آیا واقعا تراکتوری ها در مذاکرات خود محرمانه عمل کردند و به قول علی منصور مهره های آس را رو خواهند کرد، و یا اضطراب و نگرانی هواداران رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها