کد خبر : 1710861 | 08 مهر 1399 ساعت 14:04 | 37.9K بازدید | 58 دیدگاه

نظرسنجی: دوئل سعادتمند و استراماچونی، حق با کدام است؟

همانطور که انتظار می رفت، استراماچونی به صحبت های مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.

نظرسنجی: دوئل سعادتمند و استراماچونی، حق با کدام است؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از پروسه ناموفق برگرداندن استراماچونی به استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفتگویی تصویری با رسانه رسمی باشگاه، در مورد پیشنهاد این باشگاه به استرا شفاف سازی کرد.


سعادتمند در صحبت هایش عنوان کرد: «استراماچونی شکایت ۲۷۵ صفحه ای برای فیفا ارسال کرده و بیش از ۲ میلیون یورو خواسته است. در پیشنهاد دوم ایشان که فدریکو آن را اعلام کرد، گفتند که ما می توانیم ۹۰۰ هزار یورو برای بستن پرونده فیفا  بگیریم و یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو برای فصل آینده بگیریم». در مجموع ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو پیشنهاد استراماچونی به استقلال بود و ما هم اعلام کردیم توان پرداخت این پول را نداریم.


در مذاکرات بعدی اعلام کردیم که برای آمدن استراماچونی حاضریم که ۷۰۰ هزار یورو را به ۸۰۰ هزار یورو افزایش دهیم و این مبلغ را در دو قسط به وی پرداخت کنیم. برای فصل بعد هم گفتیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو پرداخت می کنیم. اما ایشان مجددا اعلام کرد که نتوانستم آندره را متقاعد کنم.»


اما همانطور که انتظار می رفت، آندره آ استراماچونی به صحبت های مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد و ضمن تکذیب ارائه پیشنهاد 800 هزار یورویی برای غرامت قرارداد قبلی به علاوه 1.2 میلیون یورویی بابت قرارداد جدید به وی، با انتشار دو استوری به زبان فارسی، اعلام کرد که سعادتمند هرگز همچین پیشنهادی به وی نداده است.


استراماچونی در این استوری نوشته است: «قلب های آبی عزیز! اگر ممکنه پرس و جو کنید چه کسی، کجا و چگونه به من پیشنهاد 800 هزار یورو به علاوه 1.2 میلیون یورو قرارداد جدید را دادند؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می کند، در حالی که من با مبلغی کمتر از این به ایران آمدم. چطور از این پیشنهاد خبر ندارم؟ شاید از فدراسیون اجازه ندادند که من را برگردانند که من احترام می گذارم. شاید کسی دوست ندارد سرمربی، تنها تصمیم گیرنده جذب بازیکن باشد.»


در حالیکه ماجرای استقلال و استراماچونی هر روز وارد فاز جدیدی می شود، شما کاربران محترم ورزش سه نظراتتان را درخصوص این جنجال رسانه ای اعلام کنید. به نظر شما در قضیه سعادتمند و استراماچونی، چه کسی واقعیت را می گوید و چه کسی حقیقت را کتمان می کند؟ آیا واقعا باشگاه استقلال به سرمربی سابق خود پیشنهاد 800 هزار یورویی بابت غرامت به علاوه پیشنهاد 1.2 میلیون یورویی برای قرارداد جدید ارائه داده است یا خیر؟ نظرات شما در کوتاه ترین زمان ممکن به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها