کد خبر : 1710866 | 08 مهر 1399 ساعت 14:37 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویتوریا: می‌دانیم چگونه در مسابقات پیچیده برنده شویم

سرمربی النصر عربستان اعلام کرد که جدال فردای تیمش در برابر الاهلی، یک دیدار جالب از آب در خواهد آمد.

ویتوریا: می‌دانیم چگونه در مسابقات پیچیده برنده شویم

به گزارش "ورزش سه"، روی ویتوریا سرمربی پرتغالی النصرعربستان تأکید کرد که تقابل تیمش در دیدار فردا در مقابل الاهلی بسیار دشوار خواهد بود به خصوص اینکه دو تیم به دلیل تقابل های پرشمار در لیگ عربستان، شناخت خوبی از همدیگر دارند.


ویتوریا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا گفت: ما می خواهیم پیروز میدان شویم و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم. کار برای هر دو تیم دشوار است. این مسابقه مربوط به دو تیمی است که شناخت بسیار خوبی از هم دارند. به نظرم مسابقه فردا، بازی جالبی خواهد شد. 
وی ادامه داد: ما آماده هستیم که در بازی فردا با تمام نیرو هایمان بازی کنیم. ما می دانیم چگونه در چنین مسابقات سخت و پیچیده ای پیروز شویم. اعتماد به نفس در بازیکنان من برای پیروزی بسیار زیاد است.
وی افزود: ما برای پیروزی باید از تمرکز لازم برخوردار باشیم. ما باید جزئیات کوچک را کنترل کنیم زیرا که جبران اشتباهات در مسابقات حذفی دشوار است.


ویتوریا در خصوص گلزنی و درخشش عبدالرزاق حمدالله و اینکه این مهاجم در تمام بازی ها برای تیمش گل می زند گفت: من از او تشکر میکنم چرا که تلاش زیادی می کند اما گلزنی عبدالرزاق حاصل یک کار گروهی و مهم نیست که چه کسانی برای تیم ما گل می زنند. ما برای اثبات قدرت تیم به اینجا آمده ایم نه قدرت حمدالله یا بازیکن دیگری.


مربی النصر در پایان خاطر نشان کرد که بازیکنان تیمش به دلیل فشار مسابقات از نظر جسمی خسته می شوند اما مهمترین چیز این است که از نظر روحی خسته نشویم.


ولید عبدالله  دروازه بان النصر نیز که در این کنفرانس خبری حضور داشت اعلام کرد که تیمش آماده دیدار فردا شب در مقابل الاهلی است .


ولید عبدالله در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما آماده بازی هستیم و روحیه بازیکنان بالاست. ما منتظر پیروزی در این مسابقه و صعود به نیمه نهایی هستیم.


وی افزود: همه اهمیت قهرمانی آسیا را می دانند و این مسابقه یک فینال عربستانی زودهنگام است و انشاالله هر بازیکنی که در دیدار فردا به میدان می رود، با قبول مسئولیت در این دیدار تلاش می کند تا تیم به پیروزی برسد چرا که در مسابقات حذفی فرصت جبران اشتباهات را نداریم.


وی ادامه داد: دو تیم النصر و الاهلی همه چیز را درباره یکدیگر می دانند و برای تقابل آماده هستند و هر بازیکنی که فردا به میدان برود، برای پیروزی النصر می جنگد تا تیم به مرحله نیمه نهایی برسد.


وی در پایان گفت: ما امیدواریم که در دیدار فردا پیروز شویم تا هواداران خود را خوشحال کنیم. ضمن اینکه از خدا می خواهم تا بازیکنان الهلال که به ویروس کرونا آلوده شده اند شفا پیدا کنند و به سلامت به کشور بازگردند.

دیدگاه‌ها