کد خبر : 1710870 | 08 مهر 1399 ساعت 14:17 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش اسپورت:

مخالفت ایجنت آنسو فاتی با ادعای جدید بارسلونا

بین مدیر برنامه های آنسو فاتی و باشگاه بارسلونا در مورد قضیه تمدید قرارداد اختلاف نظر وجود دارد.

مخالفت ایجنت آنسو فاتی با ادعای جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی فصل گذشته بود که در 16 سالگی به تیم اول بارسلونا رسید و خیلی زود توانست خود را به چهره ای مطرح تبدیل کند. او در مجموع 8 گل برای بارسلونا زد و توانست رکوردهایی چون جوان ترین گلزن تاریخ بارسا و جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را نیز به نام خود کند.

فاتی فصل جاری را کوبنده تر هم شروع کرد و با زدن دو گل به ویارئال در نخستین بازی فصل لالیگا نشان داد که حرف های بیشتری برای گفتن دارد. فاتی را آینده بارسا پس از مسی می دانند اما در مورد قرارداد او نکته ای نگران کننده وجود دارد.

 

 

1531388

 

 

قرارداد فعلی فاتی تا 2022 اعتبار دارد و اخیرا او رسما متعلق به تیم اول باشگاه شد و دستمزدی همچون یک بازیکن حرفه ای نیز دریافت خواهد کرد. بند فسخ او نیز از 170 به 400 میلیون یورو افزایش پیدا کرد.

 

طبق ادعای باشگاه بارسلونا که شب گذشته در رادیو کاتالونیا مطرح شد، قرارداد فاتی می تواند یکطرفه و تا 2024 تمدید شود ولی ژرژ مندس که به تازگی مدیر برنامه های فاتی شده، ادعایی دیگر دارد و تعبیر او از متن قرارداد به گونه ای دیگر است.

 

 

1305354

 

 

ایجنت پرتغالی مشهور معتقد است که بارسلونا باید با وی مستقیما وارد مذاکره شود و نمی تواند یکطرفه قرارداد موکلش را تا 2024 تمدید کند. اختلاف نظری که به نظر می رسد به زودی باعث ایجاد حواشی جدید خواهد شد.

لازم به ذکر است قرارداد قبلی فاتی زمانی به امضا رسید که رودریگو مسی برادر لیونل مسی مدیر برنامه های فاتی بود.

دیدگاه‌ها