کد خبر : 1710873 | 08 مهر 1399 ساعت 14:05 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

سینه سپر کردن خامس با یادآوری دوران بازی در رئال

خامس رودریگز نیز مثل بسیاری از هواداران رئال معتقد است که در باشگاه مادریدی عملکردی قابل قبول داشت.

سینه سپر کردن خامس با یادآوری دوران بازی در رئال

 

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز سال 2014 و به عنوان آقای گل جام جهانی برزیل از موناکو با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی رئال شد. او تا سال 2017 بازیکن رئال بود و سپس دو ساله و قرضی با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو با بند خرید دائمی 43 میلیون یورویی به بایرن پیوست.

 

 

1528668

 

 

دو سال بعد او به رئال بازگشت ولی نتوانست رضایت زیدان را جلب کند و فصلی کابوس وار را روی نیمکت سپری کرد. خامس تابستان سال پیش قصد داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت رئال این انتقال به انجام نرسید.

در حالی که یک سال از قرارداد خامس باقیمانده بود، او در نهایت راهی اورتون شد تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود. ستاره کلمبیایی شروعی عالی هم در اورتون داشت و اخیرا در برابر وست برومویچ توانست یک گل بزند و یک پاس گل نیز بدهد.

 

 

1528772

 

 

اخیرا یک حساب توئیتری به بررسی عملکرد خامس در رئال مادرید پرداخت که با واکنش مثبت ستاره کلمبیایی روبرو شد و او در پاسخ نوشت:« (آمارم) بد نبود.»

 

خامس در 125 بازی برای رئال مادرید 37 گل زد و 42 پاس گل هم داد و در واقع به دلیل بی مهری های زیدان جایگاهش را از دست داد. 

آنچلوتی اخیرا در نشست خبری خود در تمجید از خامس گفت که با حضور او در رئال، رونالدو توانست بهترین آمار گلزنی خود را به ثبت برساند.

 

دیدگاه‌ها