کد خبر : 1710879 | 08 مهر 1399 ساعت 15:51 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با لیبرو:

اسکالونی مخالف کومان، مسی یک 9 کاذب نیست

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین قصد ندارد از لئو مسی به عنوان 9 کاذب در تیمش استفاده کند.

اسکالونی مخالف کومان، مسی یک 9 کاذب نیست

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا پس از جدایی لوئیس سوارز و در شرایطی که در بارسا یک مهاجم شماره 9 تخصصی وجود ندارد، تصمیم گرفته تا از لیونل مسی به عنوان 9 کاذب استفاده کند. او برابر ویارئال در نخستین بازی فصل در این پست به کار گرفته شد و بازی خوبی هم ارائه داد. به نظر می رسد اگر بارسا نتواند یک مهاجم جدید جذب کند، مسی فصل جاری بیشتر به عنوان 9 کاذب بازی خواهد کرد.

 

 

1530747

 

 

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین اما با کومان موافق نیست. او در مصاحبه با لیبرو گفت:«  مسی نمی تواند در آرژانتین یک 9 کاذب باشد. ایده من این است که همیشه مقابل او یکی دو بازیکن قرار داشته باشد؛ به خصوص وقتی تیم صاحب توپ می شود.

در کوپا آمه ریکا مسی چنین نقشی داشت و نتیجه هم گرفتیم. او باید پشت سر مهاجمان باشد چون به پاس های جادویی اش نیاز داریم. مسی نباید منتظر پاس در محوطه جریمه باشد.»

 

 

1531855

 

 

اسکالونی همچنین تاکید کرد که روی مسی برای دو بازی مقدماتی جام جهانی 2022 برابر اکوادور و بولیوی حساب کرده است:« لئو برای این دو بازی دعوت شده است. اگر در دسترس باشد، دلیلی نمی بینم که نتواند در بالاترین سطح خودش ظاهر شود. از دیگر بازیکنان نیز انتظار بهترین عملکرد را دارم.»

 

 

دیدگاه‌ها