کد خبر : 1710883 | 08 مهر 1399 ساعت 16:08 | 78.4K بازدید | 22 دیدگاه

انتشار اسناد مذاکره با مدیربرنامه استراماچونی (عکس)

مدیرعامل استقلال اسناد مذاکره با استراماچونی را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که مدیرعامل باشگاه استقلال در پیام های تصویری متعددی که در رسانه رسمی باشگاه منتشر کرد، خبر از پیشنهاد رسمی این باشگاه به آندره آ استراماچونی داد.


طبق صحبت های سعادتمند، باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی، به این مربی 800 هزار یورو به عنوان غرامت قرارداد سال گذشته و 1.2 میلیون یورو به عنوان قرارداد جدید پیشنهاد شده بود که توسط این سرمربی ایتالیایی پذیرفته نشده است.


اما پس از صحبت های سعادتمند، استراماچونی با انتشار دو استوری به زبان فارسی ضمن تکذیب ارائه پیشنهاد از سوی استقلال، نوشت: «اگر ممکنه پرس و جو کنید چه کسی، کجا و چگونه به من پیشنهاد 800 هزار یورو به علاوه 1.2 میلیون یورو قرارداد جدید را دادند ؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می کند ، در حالی که من با مبلغی کمتر از این به ایران آمدم. چطور از این پیشنهاد خبر ندارم؟ شاید از فدراسیون اجازه ندادند که من را برگردانند که من احترام می گذارم. شاید کسی دوست ندارد سرمربی تنها تصمیم گیرنده جذب بازیکن باشد.»


اما لحظاتی پیش مدیرعامل استقلال با منتشر کردن تصاویری از مذاکراتش با فدریکو پاستورلو در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «صادقانه بدون واسطه با ورود به خاک ایتالیا در شرایط خاص کرونایی مذاکرات رسمی و جدی چندین ساعته را در طول دو روز کاری صبح و عصر  در هتل کالکشن رم انجام دادیم ...»


اما متن گفتگوی سعادتمند با پاستورلو به شرح زیر است.


احمد سعادتمند:
فدریکو عزیز ما بسیار خوشحالیم که در آخرین مراحل توافق هستیم و همانطور که می دانید از 10 سپتامبر در دوحه خواهیم بود و اکنون وکیل ما و شما در حال آماده سازی پیش نویس توافق نامه هستند، ما به شما و آندره آ پیشنهاد می کنیم در این بازی ها مهمان ویژه ما برای دیدن بازی ها باشید و همچنین می توانیم توافق نامه را در دوحه نهایی کنیم و آن را امضا کنیم و دوباره می دانید که پس از این بازی ها، آماده سازی برای فصل جدید لیگ ایران آغاز می شود. منتظر پاسخ شما هستیم.

 

فدریکو پاستورلو نیز در پاسخ به پیام مدیرعامل استقلال گفته است:
رئیس عزیز. شرایط استراماچونی کاملا واضح است. تا زمانیکه این شرایط به صورت 100 درصد و تمام شده انجام نشود، استراماچونی جایی نمی آید. (چیزی نهایی نشده)
۱- ۹۰۰هزار یورو به حساب استرا در ایتالیا واریز شود.
۲- فدراسیون فوتبال ایران مجوز حضور استرا را صادر کند.
۳- قرارداد جدید با مبلغ یک میلیون و 350 هزار یورو امضا شود که باید به تأیید وکیل ما برسد.
تا زمانی که این سه کار انجام نشود استرا جایی نمی‌رود.

 

1531863

 

1531864

 

به هر حال مذاکرات سعادتمند با پاستورلو و استراماچونی، هر روز وارد ابعاد جدیدی می شود و هر طرف ماجرا، دیگری را به دروغ گویی متهم می کند. با انتشار مکالمه سعادتمند و پاستورلو، احتمالا باید منتظر واکنش بعدی از سوی سرمربی ایتالیایی یا مدیربرنامه او باشیم.

 

دیدگاه‌ها