کد خبر : 1710884 | 08 مهر 1399 ساعت 16:18 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

تعداد خوب های مان زیاد است

زیدان: خیلی خیلی خوبیم؛ بازیکن جدید نمی خواهم

زین الدین زیدان یک بار دیگر تاکید کرد که رئال مادرید بازیکن جدید جذب نخواهد کرد.

زیدان: خیلی خیلی خوبیم؛ بازیکن جدید نمی خواهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمند در زمین رئال بتیس فردا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف رئال وایادولید خواهد رفت. مادریدی ها در این ورزشگاه هر شش بازی خانگی پس از وقفه کرونا را پیروز شدند و به دنبال تداوم این بردها هستند.

 

 

1531866

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« کاری که باید را انجام می دهیم. وایادولید حریفی دشوار است که می تواند داخل یا بیرون خانه به شما ضربه بزند. باید بهترین بازی خودمان را برای پیروزی انجام دهیم. باید همان انگیزه یازده بازی پایانی فصل گذشته را همچنان حفظ کنیم.»

 

جواب ندادن وینیسیوس و رودریگو:« چه سوال خنده داری؛  اینجا رئال مادرید است و البته که اظهارنظر آسان است. این من هستم که هر روز با این بازیکنان کار می کنم.  در نهایت برایم اهمیت ندارد که وینیسیوس در 34 درصد بازی ها حضور دارد و رودریگو و یا بازیکنی دیگر در 32 یا 31 درصد بازی ها. من برد می خواهم و برای موفقیت رئال  به کمک همه نیاز دارم.

 

 

1527871

 

 

اینها هنوز خیلی جوان هستند. بازیکن 21 ساله هنوز بچه است چه فیکس باشد و چه نباشد. این واقعیت فوتبال است. در هر بازی باید 11 بازیکن را به میدان بفرستم و آنهایی که اماده باشند را به زمین می فرستم. اگر وینیسیوس و رودریگو انتظاراتم در زمین را برآورده کنند، بازی خواهند کرد؛ در غیر این صورت نوبت به بازیکن دیگر می رسد. نمی دانم خوب توضیح دادم یا خیر.»

 

وضعیت ادن هازارد:« او را خیلی نزدیک به بازگشت می بینم. ادن آماده است ولی خوب، چندان زیاد با تیم تمرین نکرده و برای بازی فردا هنوز تصمیم نگرفته ام.»

 

اعتراضات به تصمیمات وی ای آر به سود رئال:« از این انتقادات تعجب می کنم. انتقادات به تصمیمات درست داوری چه علتی دارد؟ هر کسی عقیده و نظر خودش را دارد ولی ما تمرکزمان روی این مسائل نیست و بازیکنان نیز روی فوتبال و بازی بعدی تمرکز کرده اند. من از انتقادات فنی ناراحت نمی شوم ولی انتقادات به تصمیمات درست داوری ناراحت کننده است.»

 

 

1531115

 

 

ترجیح دادن بورخا مایورال به جای لوکا یوویچ:« من روی همه حساب می کنم. البته تا 5 روز دیگر که نقل و انتقالات ادامه دارد و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. در حال حاضر بازیکنانم همه در شرایط خوبی قرار دارند و این مورد علاقه من است.»

 

تیم فعلی بهتر از تیم سال قبل:« هر کسی عقیده خودش را دارد. من همیشه معتقدم که بهترین ها را در اختیار دارم چون بهترین ها همیشه در رئال بازی می کنند. در حال حاضر تعداد بازیکنان خوب مان زیاد است و شما دوست دارید به این جمع بازیکن دیگری اضافه شود؟ برای چه؟ همه بازیکنانم خیلی خوب هستند و واقعیت این است که از تیمم راضی هستم.»

 

سیستم رئال:« برای من توازن بین خطوط اهمیت بالایی دارد. نمی دانم در جریان کارهایی که در هر بازی انجام می دهم هستید یا نه. برای من، روحیه تیمی هم خیلی مهم است. می توانیم با دو مهاجم بازی کنیم و حتی با سه مهاجم. در رئال می توان با سیستم های مختلفی بازی کرد.»

 

 

1527142

 

 

غیرحرفه ای بودن هازارد و حضور در تمرینات پیش فصل با فرم بدنی نامناسب:« با این نظر موافق نیستم. ادن می خواهد در خدمت تیم باشد و بازی کند ولی مصدومیتی دارد که مدت هاست آزارش می دهد. فصلی طولانی در پیش است و هازارد می خواهد به هم تیمی هایش کمک کند.»

 

علاقه رئال به جذب رائول خیمنز مهاجم وولوز:« من مسئول شایعات بیرون نیستم و چیزی که می دانم این است که نیاز به بازیکن جدید نداریم.»

 

دیدگاه‌ها